שתף קטע נבחר

שיא היוקרה גם בישראל: בנטלי תגיע באביב

שוק היוקרה הישראלי נוסק לגבהים חדשים. מותג הפאר בנטלי יתחיל לשווק בישראל את כל מגוון הדגמים המוכר. המחירים: בין 1.5 ל-2.5 מיליון שקלים

יבואנית פורשה לישראל, חברת אורכיד ספורטס קארס, מודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם זיכיון יבוא מותג הפאר בנטלי הבריטי. בכך מתרחב היצע דגמי הסופר-יוקרה בישראל הנשלט כיום על-ידי מותגי דוגמת פרארי, אסטון מרטין ופורשה, כאשר אליהם מצטרפות גרסאות קצה של מותגי היוקרה המוכרים מבית מרצדס, ב.מ.וו ואודי - כולם עם תג-מחיר של מעל מיליון שקלים וחצי.

 

בנטלי קונטיננטל GT. החל מ-1.595 מיליון שקלים

 

לדברי שי דואני, מנכ"ל היבואנית, "לקטגוריית הסופר-פרימיום בישראל פוטנציאל צמיחה משמעותי. לדוגמה, בשנת הפעילות המלאה הראשונה שלנו עם מותג פורשה (2017) מסרנו כ-50 יחידות בתג-מחיר של מעל מיליון שקל". עוד אמר דואני כי הוא מאמין שמותג בנטלי ישתלב היטב בשוק. "אני משוכנע שנצליח למכור כמה עשרות מכוניות ממותג הפאר כבר בשנת השיווק הראשונה", אמר ל-ynet. אולם התצוגה צפוי להפתח כבר בחודש מרס הקרוב בהרצליה פיתוח, בסמוך לאולם פורשה.

 

הדמיית אולם התצוגה של בנטלי ()
הדמיית אולם התצוגה של בנטלי

 

לדברי היבואנית, כל היצע הדגמים של היצרנית יגיע לישראל, וללקוחות מקומיים תשמר האפשרות להזמנות מיוחדות וגרסאות ייחודיות בייצור מוגבל ועם תג-מחיר גבוה הרבה יותר. היצע הדגמים יכלול את הקונטיננטל GT שגרסתו עדכנית הוצגה לאחרונה. ה-GT תשווק בארץ עם מנוע W12 בנפח 6.0 ליטר המפיק בסיוע צמד מגדשי טורבו 635 כ"ס. ההנעה כפולה-קבועה דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הביצועים בהתאם לכוח, ובאזורי מכוניות ספורט אקזוטיות: 3.7 שניות ל-100 קמ"ש ו-330 קמ"ש מרביים. תג המחיר עומד על 1.595 מיליון שקל, כ-200 אלף שקל פחות ממתחרות ישירות כמו מרצדס S63 AMG קופה או אסטון מרטין DB11.

 

בנטלי מולזאן, הכי יקרה - 2.5 מיליון שקלים ()
בנטלי מולזאן, הכי יקרה - 2.5 מיליון שקלים

 



 

רכב הפנאי של היצרנית, הבנטיאגה המתחרה בלנד רובר ריינג' רובר, יהיה כנראה הדגם הפופולארי בהיצע החברה גם בשוק המקומי. הוא גם יהיה הזול בהיצע הדגמים עם תג-מחיר שישאיר לכם חמשת אלפים שקל עודף ממיליון וחצי שקלים לגרסה עם מנוע V8 טורבו-דיזל (435 כ"ס). עם מנוע W12 טורבו-בנזין (608 כ"ס) יעמוד תג המחיר על 1.78 מיליון שקלים.

 

בנטלי בנטיאגה - צפוי להיות הכי פופולארי ()
בנטלי בנטיאגה - צפוי להיות הכי פופולארי


 

בנוסף יוצעו גם דגמי סדאן יוקרתיים. הפליינג ספר המתחרה בגרסאות קצה מרצדס S קלאס ורולס רויס גוסט עם תג מחיר של 1.52 מיליון שקל והמולזאן שמתחרה בלא פחות מרולס רויס פאנטום. זה יהיה גם הדגם היקר בהיצע עם תג-מחיר התחלתי של 2.5 מיליון שקל.

 

בנטלי פליינג ספר - ראש בראש עם מרצדס ()
בנטלי פליינג ספר - ראש בראש עם מרצדס

 

נזכיר כי יצרנית רכבי היוקרה הבריטית בנטלי שייכת לקונצרן פולקסווגן הגרמני מאז סוף שנות התשעים. הדגמים המודרניים של היצרנית חולקים כיום פלטפורמות ויחידות הנעה עם מותגים אחרים בקונצרן כמו אודי ופורשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים