שתף קטע נבחר

שחמורוב: "שבירת השיא שלי לא מבטיחה מקום בשלבים הגבוהים"

שיאנית ישראל ב-100 מטרים דיברה בכנס ותיקי הפועל והתייחסה לעתיד בענף: "יש לפחות חמש אצניות צעירות ומוכשרות". אורנשטיין: "אתם אחראים על היסטוריה מכובדת בתנאי אימון ירודים"

כנס ותיקי הפועל הפך כבר למסורת שנתית וגם הבוקר (רביעי) התקיים מפגש נוסף. מנכ"ל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין: "אנחנו רואים כאן את מיטב הנוער של המדינה. אנשים שאחראים על היסטוריה מכובדת ואשר מרכז הפועל מוקיר את פועלם מדי שנה. אתם השגתם תוצאות בתנאי אימון ירודים בהרבה מאשר קיימים היום".

 

לצד מופע מתעמלות הפועל חולון בהדרכת אירה ויגדרוצ'יק התקיים החלק המרכזי של האירוע, פאנל ותיקים בהשתתפות מספר אגדות ספורט ישראליות.

 

כנס מרכז הפועל (צילום: מרכז הפועל) (צילום: מרכז הפועל)
כנס מרכז הפועל(צילום: מרכז הפועל)

 

שיאנית ישראל בריצת 100 מטר, אסתר רוט שחמורוב, התייחסה לכך ששיאה המיתולוגי מחזיק מעמד כבר 45 שנים, מאז אולימפיאדת מינכן 1972: "יש כיום לפחות חמש אצניות צעירות ומוכשרות שעובדות קשה ורוצות לשבור את השיא שלי. הבעיה היא שכיום התוצאה הזו עלולה שלא להספיק להעפלה אל השלבים הגבוהים בתחרויות הבינלאומיות הגדולות".

 

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר, אברהם חמו, הצביע על הבעיה המרכזית בענף שלו: "אתה לא יכול להיות כדורסלן רק על ידי השתתפות באימונים. אתה צריך לשחק בליגת העל, אבל יותר מדי זרים תופסים יותר מדי מקום וזו הבעיה הכי גדולה של נבחרת ישראל בכדורסל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מרכז הפועל
אסתר רוט שחמורוב (במרכז)
צילום: מרכז הפועל
מומלצים