שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ברצלונה שברה את ריאל

    אם אתם אוהדי ברצלונה, זה כנראה אחד השבועות הטובים בחייכם. לא מספיק שברצלונה לא ראתה את ריאל ממטר גם לפני הקלאסיקו הגדול, לאו מסי עם משחק נוסף לפנתיאון הימם את הסנטיאגו ברנבאו וכנראה הוציא את ריאל ממאבק האליפות

    אם אתם אוהדי ברצלונה, זה כנראה אחד השבועות הטובים בחייכם. לא מספיק שברצלונה לא ראתה את ריאל ממטר גם לפני הקלאסיקו הגדול, לאו מסי עם משחק נוסף לפנתיאון הימם את הסנטיאגו ברנבאו וכנראה הוציא את ריאל ממאבק האליפות. גם כך הוא התנהל בעיקר מול אתלטיקו מדריד ו-ולנסיה (לא היריבה הקשה בעולם, אבל לא משתתפת במפעל אירופי). 

     

    לדעתי זידאן לא היה צריך לפתוח עם קובאצ'יץ', אפילו שבמחצית הראשונה הוא שיחק לא רע והמערך ההגנתי של ריאל ניטרל את מסי, ובצד השני רונאלדו פיספס הזדמנויות להרוג את ברצלונה. למרות שהמשחק הלך עם מדריד, זידאן היה חייב להכניס במחצית את בייל, איסקו או אסנסיו מכיוון שבנזמה המאכזב הותיר את רונאלדו לבדו בהתקפה, אבל הוא נזכר לעשות את זה רק ב-2:0. זה כמובן לא עזר, כי בשלב הזה של המשחק ריאל הייתה מדוכאת עם עשרה שחקנים על הדשא.

     

    ברצלונה חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
    ברצלונה חוגגת(צילום: AFP)

     

    פאוליניו (ללא ספק הפתעת העונה) הגיע בצורה נפלאה למחצית השנייה על אף הקישור המעובה של ריאל. הברזילאי שכולם הספידו בתחילת העונה עשה את השינוי במשחק עם פעולות טובות במרכז המגרש, בזכותו ברצלונה נרגעה והצליחה לייצר שני שערים יחסית מקריים. בשליש האחרון של המשחק ראינו הצגת כדורגל. אחרי שחתכו את המתח עם שני שערים, השחקנים של בארסה פשוט נהנו לשחק וריאל השבורה לא הפריעה. מסי הטביע את חותמו על המשחק כאשר בישל בגאוניות לאלייש וידאל שהשאיר את הברנבאו דומם.

     

    פלורנטינו פרס לא צריך לפטר את זידאן, למרות שיש לו אשמה גדולה בתוצאה. בעונה שעברה ראינו שהוא מאמן טוב, אבל אם הוא לא יצליח להפוך את הליגה או לזכות בליגת האלופות הוא יישב על הספסל בפארק ולא באצטדיון.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים