שתף קטע נבחר

עצמאות כלכלית, יש דבר כזה?

הבעיה החמורה ביותר של בני אדם בדרך להגשמת רצונותיהם אינה היעדר משאבים כי אם היעדר ידע. אלון גל מסביר ב-60 שניות את הסוד לעצמאות כלכלית. "אל תפחדו להתחיל בקטן". צפו

בשיתוף תות

 

חלקנו בחלק מהזמן מצליחים ליצור איזשהו הון ראשוני ורוצים להשקיע אותו ולהתחיל לזוז קדימה פיננסית, אבל אז, מתברר שמומחים גדולים אנחנו לא ובמקום ליצור התחלה מבטיחה, אנו מפספסים את ההזדמנות ומפסידים את המעט שכבר יש.

 

אפשר להתחיל בקטן?... בטח שכן! צפו

 

 

לפני שנדבר על הנושא עצמו, חשוב להבין, הבעיה החמורה ביותר של בני אדם בדרך להגשמת רצונותיהם אינה היעדר משאבים כי אם היעדר ידע. העצלנות הטבעית שלנו מונעת מאיתנו פעמים רבות לברר ולדרוש את המינימום המגיע לנו.

 

זה נכון לכל התחומים. פגשתי בחיי עשרות מקרים של אנשים ומשפחות שבמקרי קיצון לא היו מודעים למה שמגיע להם, מביטוח לאומי לדוגמה, ועקב כך יצרו עבורם בעיות כלכליות שיכלו להימנע אם היו טורחים להתאמץ ולברר מהן הזכויות שמגיעות להם.

 

אותה בעיה בדיוק היא גם הבעיה שלפנינו. איך יכול אדם להתפתח ולצמוח כבעל הון בדרך לעצמאות כלכלית אם אין בידיו את המידע הבסיסי הנדרש על מנת לטפח הון שכזה?!

 

ברור מאליו כי הבסיס ההכרחי ליצירת שפע הוא ההבנה כיצד ובאילו דרכים ניתן ליצור שפע שכזה. אין זה פלא שהתכנית האסטרטגית המרכזית של רוב המשפחות בישראל לבניית עושר אישי ומשפחתי הוא מילוי עקבי של טפסי לוטו... שהרי כל מה שצריך ללמוד על מנת להגשים את האסטרטגיה הזאת הוא לבצע סימון בתוך ריבוע. השקעה שכזו אפילו אנחנו מוכנים להשקיע.

 

לכן, לפני שנדבר על ניהול הון צנוע, חשוב לחייב עצמנו לרכישת ידע בסיסי בכל התחומים הנושקים והרלוונטיים, אפילו הידע עצמו בלבד יוצר אפשרויות חדשות והזדמנות ראשונית.

 

דוגמא לעצמאות כלכלית יכולה להיות שיש לי איזשהו בית להשקעה או תיק מניב של השקעות שדרכו אני מקבל תשואות כל חודש וההכנסות שלי הולכות וגדלות. למה זה חשוב? משום שאז אני מתנתק מהצורך שלי להיות תמיד מותנה בשכר שלי או בתנאי השוק המשתנים. אפשר להיות עצמאים כלכלית.

 

רוצים גם אתם לפרוץ את תקרת הזכוכית של המשפחה ולהגיע לעצמאות כלכלית? בלעדי לגולשי ynet, קבלו 500 ש"ח מתנה לרכישת קורס on line של אלון גל.

 

בשיתוף תות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים