שתף קטע נבחר

פוטבול: 16:23 קשה לבולטימור מול אינדיאנפוליס

ג'ו פלאקו מסר טאצ'דאונים לקמפנארו ו-וויליאמס וחיפה על משחק חלש של אלכס קולינס. גרין ביי הושפלה 16:0 בביתה על ידי מינסוטה

המחזור הלפני אחרון בעונה הסדירה ב-NFL נפתח הלילה (שבת) עם ניצחון חשוב עבור בולטימור (6:9), שנשארה חזק בתמונת הוויילד קארד ב-AFC. על הנייר, הרייבנס שנמצאים בכושר מצוין היו אמורים להסתדר יותר בקלות מול אינדיאנפוליס (12:3), אבל נגררו למשחק צמוד בו ניצחו 16:23.

 

המפתח של הקולטס להישאר במשחק הייתה הגנת הריצה, שהחזיקה את אלכס קולינס את 51 יארד בלבד ואילצה את ג'ו פלאקו לנסות את כוחו במסירות. טוב, הרייבנס ניצחו, אז עובדה שזה הצליח לו – אבל הם מעדיפים את הפוטבול שלהם קצת יותר פיזי בדרך כלל. פלאקו מסר טאצ'דאונים למייקל קמפנארו ולמקס וויליאמס ובסך הכל 237 יארד.

 

לא היה קל, אבל בסוף סיים כמנצח. פלאקו (צילום: MCT) (צילום: MCT)
לא היה קל, אבל בסוף סיים כמנצח. פלאקו(צילום: MCT)

 

גרין ביי (8:7) הושפלה בבית 16:0 ע"י מינסוטה הנהדרת (3:12), מה שגרם לתופס רנדל קוב לומר בסיום כי מעולם לא הרגיש כ"כ מובס. ארון רוג'רס חזר בשבוע שעבר למשחק אחד, אבל בקבוצה הבינו שלא החלים כמו שצריך מהשבר בעצם הבריח והחזירו אותו לטיפולים (מה שסיים לו מעשית את העונה), כך שברט האנדלי חזר לעמדת הקוורטרבק הפותח ושוב נראה איום ונורא עם 130 יארד, 17 מ-40 ושתי חטיפות. הווייקינגס אפילו לא היו צריכים להתאמץ במיוחד, והטאצ'דאון היחיד שהשיגו היה בכדור קצר שתפס סטפון דיגס. זה היה הניצחון הראשון על האפס שמינסוטה משיגה מאז 1993.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שחקני בולטימור חוגגים
צילום: רויטרס
מומלצים