שתף קטע נבחר

דיווח: ליברפול תרכוש את ואן דייק ב-70 מיליון פאונד

המרסיסיידרס מתכוונים לשבור את שיא ההעברות שלהם עבור הבלם ההולנדי של סאות'המפטון. עשוי להגיע כבר בינואר ולחזק את הקבוצה בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו

ליברפול לא תזכה העונה באליפות, זה ברור לכולם. אחרי 19 מחזורים קבוצתו של יורגן קלופ מדורגת במקום הרביעי עם 35 נקודות, 20 פחות מהראשונה בטבלה, מנצ'סטר סיטי. אבל בליגת האלופות לליברפול יש סיכוי לא רע לעשות דברים יפים (תפגוש את פורטו בשמינית הגמר).

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

אולי בשל כך במועדון רוצים מאוד להתחזק בחלון ההעברות של ינואר. בדיווחים שונים באנגליה נטען כי קלופ בדרך לשבור את שיא ההעברות של קבוצתו עבור בלם סאות'המפטון, וירג'יל ואן דייק (27).

 

ואן דייק. בפעם האחרונה ששיחק מול ליברפול (צילום: gettyimags) (צילום: gettyimags)
ואן דייק. בפעם האחרונה ששיחק מול ליברפול(צילום: gettyimags)

 

ליברפול, שכבר בקיץ רצתה את הבלם, אך לאחר שפנתה אליו ללא אישורה של סאות'המפטון, הסתבכה ונאלצה להתנצל כדי לא לחטוף עונש מההתאחדות האנגלית, מוכנה על פי הדיווחים לשלם 70 מיליון פאונד עבור שירותיו. דרך אגב, שיא ההעברות של הקבוצה עומד כיום על 48 מיליון פאונד עבור נאבי קייטה מלייפציג, שיצטרף רק בעונה הבאה.

 

ואן דייק, אחד השחקנים הטובים ביותר בסאות'המפטון, לא שותף במפתיע בשני משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו. מנג'ר הקדושים, מאוריסיו פלגרינו, היה לא החלטי כשנשאל מדוע לא שיתף את ההולנדי: "יש הרבה ספקולציות סביב וירג'יל. הוא שחקן חשוב עבורנו, אבל אני לא יכול להגיד שום דבר כרגע בנושא שלו. החלטתי שהעדיף כרגע שהוא לא ישחק. נחכה ונראה לגבי העתיד שלו".

 

ואן דייק גדל במחלקת הנוער של כרוניגן ההולנדית. ב-2013 חתם בסלטיק, וקבוצת נעוריו קיבלה עליו 2.6 מיליון לירות שטרלינג בלבד. הבלם שיחק במשך שנתיים בסקוטלנד, נבחר פעמיים לשחקן העונה ובקיץ 2015 חתם בסאות'המפטון. הקבוצה האנגלית שילמה לסלטיק 13 מיליון פאונד. לוואן דייק יש 16 הופעות בנבחרת הולנד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimags
וירג'יל ואן דייק
צילום: gettyimags
מומלצים