שתף קטע נבחר

אב לשמונה נרצח: "קיבל טלפון, יצא מהבית - ולא חזר"

בילאל עמאש ישב בביתו בג'סר א-זרקא עם משפחתו, ואחרי שיחת טלפון יצא מהבית, נורה ונרצח. אמו אומרת שהוא אומנם נורה בעבר, אבל היא לא ידעה שהוא מאוים. "אם הייתי יודעת הייתי מתאמצת לפתור את העניין, העיקר שלא יפגעו בבני"

 

 

משפחת עמאש מהיישוב ג'סר א-זרקא עדיין לא מבינה מדוע נרצח בנה בילאל עמאש (48). עם זאת, אמו אומרת שהוא כבר נורה בעבר והמשטרה ידעה על כך. עמאש נורה למוות בשבוע שעבר סמוך לאולם אירועים ביישוב והשאיר מאחוריו אישה ושמונה ילדים, בני 3 עד 19, שאיבדו את אביהם כמה דקות אחרי שישבו איתו בביתם.

 

שיח'ה עמאש, אמו של הנרצח: "בני היה אדם טוב, לא רע. הוא לא השתולל, לא השתמש בסמים ולא שתה אלכוהול. תמיד התפלל ועבד באופן מסודר כדי לפרנס את משפחתו. אנחנו משפחה צנועה, לא פוגעים באף אחד. תמיד התרחקנו מבעיות ושמרנו על יחסים טובים עם כולם. עד עכשיו אני לא מעכלת שבני עזב אותנו, קשה לנו מאוד. אנחנו לא יודעים מה גרם לרציחתו. הוא לא עשה כלום".

הנרצח, בילאל עמאש. "היה אדם טוב" ()
הנרצח, בילאל עמאש. "היה אדם טוב"

אמו של הנרצח. "תמיד התרחקנו מבעיות ושמרנו על יחסים טובים עם כולם" ()
אמו של הנרצח. "תמיד התרחקנו מבעיות ושמרנו על יחסים טובים עם כולם"
 

האם מספרת על הערב שבו נרצח בנה: "באותו יום הוא היה בביתו עם בני משפחתו וקיבל שיחת טלפון מאדם שאנחנו לא יודעים את זהותו. תוך שניות הוא יצא מהבית בלי להגיד מילה ולצערי לא חזר. בשעת לילה מאוחרת אנשים דפקו לנו בדלת הכניסה והודיעו לנו שבני נרצח. כשהגענו לזירה מצאנו אותו ללא רוח חיים".

 

האם אומרת שהיא לא ידעה כי בנה מאוים על ידי גורם כלשהו, אם כי לדבריה הוא כבר נורה בעבר. "פעם ירו בו, המשטרה יודעת שהוא נורה. אם הייתי יודעת שהוא היה מאוים הייתי בעצמי מתאמצת כדי לפתור את העניין בצורה הכי טובה. העיקר שלא יפגעו בבני. חבל מאוד שהאלימות פוגעת בחיינו. צריכים להפסיק אותה לפני שנאבד עוד אנשים".

 

קרוב משפחה אחר אמר: "משפחת הנרצח פגועה מאוד. הם לא האמינו שהמפגש שהיה להם איתו לפני שנרצח היה האחרון. אני מקווה שהתיק הזה יפוענח כדי שהרוצחים לא ימשיכו להסתובב חופשי".  מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לנסיבות הרצח.

 

בחודשים האחרונים היו כמה אירועי אלימות ופשיעה חמורים בג'סר א-זרקא. כשבשיאם, לפני כשלושה חודשים, נרצח ביריות מוחמד זאיט שעשה את דרכו הביתה מחתונה. מיד לאחר הרצח נודע כי זאיט היה עד מדינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים