שתף קטע נבחר

סנוקר: אמיר נרדיה הושעה עד להודעה חדשה

בשיאו של סכסוך בין הצדדים, איגוד הביליארד הודיע על השעייתו של אלוף ישראל בן ה-18 והכישרון הבולט בענף: "נגלה אפס סובלנות כלפי מי שמדבר ופועל נגד האיגוד"

אלוף ישראל בסנוקר אמיר נרדיה (18) הושעה היום (ה') עד להודעה חדשה מפעילות איגוד הביליארד הישראלי (איספ"א).

 

כפי שפורסם ב-ynet, בין הצדדים התגלע סכסוך שראשיתו בתחרות שלא נכללה בתוכנית השנתית בה נדרש נרדיה להשתתף בחודש אוגוסט האחרון, חרף רצונו של השחקן לנוח. אביו של השחקן יהודה אף טען כי בעקבות סירובו של בנו לשחק, גורמים באיגוד השמיצו את בנו.

 

הושעה עד להודעה חדשה. נרדיה (צילום: יהודה נרדיה) (צילום: יהודה נרדיה)
הושעה עד להודעה חדשה. נרדיה(צילום: יהודה נרדיה)

 

מאז אותה תקרית, היחסים בין הצדדים עכורים והיום החליטה ההנהלה להשעות את השחקן עד להודעה חדשה. "ההנהלה תגלה אפס סובלנות כלפי מי שמדבר ופועל נגד האיגוד. אי לכך ועד להודעה חדשה הוחלט כי השחקן אמיר נרדיה לא ישתתף בכל פעילות של האיגוד בארץ ובחו"ל", נמסר לשחקן, אך לא צוינה הסיבה הספציפית שבגינה הושעה.

 

עם קבלת ההודעה על ההשעיה, מצדו של נרדיה ביקשו בתגובה מכתב רשמי מטעם האיגוד המנמק את ההשעיה. לפי שעה, המכתב טרם הגיע לידי השחקן. נרדיה היה מתוכנן לייצג את ישראל באליפות אירופה בבולגריה בפברואר הקרוב, אך כעת לא ברור האם הדבר ייצא לפועל.

 

לא ברור האם ייצג את ישראל. נרדיה בפעולה (צילום: יהודה נרדיה) (צילום: יהודה נרדיה)
לא ברור האם ייצג את ישראל. נרדיה בפעולה(צילום: יהודה נרדיה)

 

נרדיה (18) נחשב לשחקן הסנוקר המוכשר בישראל. בחודש מארס האחרון הוא

סיים במקום השני באליפות אירופה לנוער. ארבעה חודשים לאחר מכן הוא העפיל עד לחצי גמר אליפות העולם לנוער כשבדרך הוא הדיח את ג'קסון פייג' הוולשי בן ה-16, מהכישרונות הבולטים בעולם לגילו. בנובמבר זכה נרדיה באליפות ישראל לבוגרים אחרי שניצח בגמר את יו"ר האיגוד לשעבר, שי ארמה.

 

תגובת איגוד הביליארד תובא כשתתקבל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יהודה נרדיה
אמיר נרדיה
צילום: יהודה נרדיה
מומלצים