שתף קטע נבחר

ילדים שיחקו על גג מבנה שקרס, בן 12 במצב בינוני

ארבעה ילדים טיפסו על גג מבנה נטוש בפתח תקווה, והתקרה קרסה תחת רגליו של אחד מהם. הוא נפל מגובה 7 מטרים ונפצע, חבריו נכנסו אחריו - וכולם נותרו כלואים בפנים. לוחמי אש חילצו אותם וצוות מד"א פינה את הפצוע

הגג שקרס (צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה) (צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה)
הגג שקרס(צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה)
 

ילד בן 12 נפצע הערב (יום ה') באורח בינוני לאחר שגג מבנה בפתח תקווה שעליו טיפס קרס והוא נפל פנימה ונחבל. שלושה חברים נוספים ששיחקו איתו על גג המבנה קפצו אחריו פנימה אך לא נפצעו. הארבעה, שנכלאו בתוך המבנה, חולצו מהמקום על ידי צוות של לוחמי אש שהוזעקו למקום, וצוות מד"א ממרחב ירקון פינה את הילד שנפצע לבית החולים בילינסון בעיר.

 

משעות אחר הצהריים שיחקו שישה חברים כבני 12 באזור המבנה הריק והנעול שברחוב חיה פיינשטיין בפתח תקווה. בשלב מסוים החליט ארבעה מהם לטפס על הגג. במהלך השהייה על הגג, מסיבה שעדיין אינה ברורה, קרסה התקרה מתחת לרגליו של אחד הילדים והוא נפל מגובה של כשבעה מטרים ונפצע. שלושת הילדים שהיו איתו הצליחו להיכנס אחריו למבנה ללא פגע, ושני הילדים הנוספים ששיחקו איתם נותרו מחוץ למבנה.

 (צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה) (צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה)
כאשר הילדים היו בתוך המבנה עם חברם הפצוע הם הבינו שאינם יכולים לצאת ממנו וגם לא לטפס על הגג ולצאת כפי שנכנסו. הם הזעיקו עזרה ולמקום הגיע צוות מתחנת כיבוי והצלה בפתח תקווה בפיקודו של להב רועי סוויסה.

 

הצוות זיהה במקום ארבעה ילדים שנעולים בפנים ללא יכולת לצאת, והחל לנסר את מנעול הדלת. לאחר זמן קצר הצליח צוות הכיבוי לפרוץ למבנה ולחלץ את הילד הפצוע ואת חבריו. להב סוויסה מסר: "עם הגעת הצוותים למקום דווחנו שבתוך המבנה ישנם ארבעה ילדים שאחד מהם פצוע, מיד ניסרנו את מנעול בית העסק הנטוש וחילצנו את הילדים כאשר אחד הילדים שבר את רגלו לאחר שנפל מגובה".

 

למקום הוזעק כאמור גם צוות מד"א ירקון. יחזקאל פרקש, חובש רפואת חירום, סיפר: "כשהגענו למקום שמענו את שלושת הילדים בתוך המבנה. הם סיפרו לנו שהם שיחקו על הגג ואחד מהם נפל פנימה כשהגג נשבר. בסיוע לוחמי האש שפרצו את המבנה נכנסנו פנימה, הענקנו טיפול רפואי לילד ששכב על הרצפה שסבל מחבלות בגפיים. פינינו אותו במצב בינוני ויציב לבית החולים. הילדים הנוספים שהיו במקום נבדקו בשטח ולא נזקקו לפינוי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה
פעולות החילוץ
צילום: דוברות כבאות והצלה פתח תקוה
מומלצים