שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    צריך לשלם בדם כדי שהאלימות במגרשים תיפסק?

    הגיע הזמן שמישהו ייקח אחריות. שמישהו בהנהלת הפועל ת"א, אך לא פחות - במנהלת הליגה, ייקח אחריות להוציא מהמגרשים את האנשים האלה, שכבר לא נמדדים כ"קומץ". למה אתם מחכים?

    "אבא מת. למה מוני לא בא לדרבי. אבא נשרף בגיהנום. משתין על הקבר של אבא שלך. איזה קבר יש למוני. מת אבא מת. שמעון רצח את מוני. מוני הגנב. מוני תלוי. איפה אבא של רגב - הוא מת הא מת הוא מת".

     

    עכשיו דמיינו אתכם עומדים במקום העבודה שלכם, כשאנשים שהגיעו למשרד צועקים לכם טקסטים כאלה על אביכם. זוהי המציאות של רגב פנאן בימי דרבי.

    גילוי נאות: אני מכירה את רגב פנאן וגם את אחותו לירון. הסיפורים הללו לא חדשים לי. שמעתי אותם משניהם בעבר. ואני שואלת: לא הגיע הזמן שמישהו ייקח אחריות על האלימות הזאת? שמישהו בהנהלת הפועל ת"א, אך לא פחות - במינהלת הליגה, ייקח אחריות להוציא מהמגרשים את האנשים האלה, שכבר לא נמדדים כ"קומץ"? למה אתם מחכים? הכתובת על כל הקיר! זעקות מהדהדות תרתי משמע באקוסטיקה המצוינת של האולמות וכל אלה לא מספיקים?! מישהו צריך לשלם בדם על מנת שהאלימות תיפסק? הנפש לא מספיקה?

     

    רגב פנאן ומאבטח בדרבי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
    רגב פנאן ומאבטח בדרבי(צילום: עוז מועלם)

     

    אז משחק ועוד משחק... ורגב נאלץ לראות אנשים מסמנים סימון של חבל תלייה, לאזכור מותו הטראגי של אביו. הלב מתכווץ רק מהמחשבה. מזה שהפכנו לחברה אדישה. שבן אדם נאלץ לעמוד מול הדברים האלה לבד במגרש מלא אנשים ולבד ברשתות החברתיות כשהוא מקבל איומים בהודעות אישיות.

     

    מתי מישהו ייצא בהודעה פומבית כנגד המסיתים האלימים האלה? ויותר חשוב, אם על החזקת כוס קפה ברכב עומדים לקבל קנסות, מה עם לגבי קנסות על אלימות והסתה במגרשים? אם אתם שואלים אותי, כולנו חייבים את הדין והחשבון הזה מעבר לרגב ומשפחתו, לעצמנו, כחברה. ויפה שעה אחת לפני מקרה האלימות הבא.

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    רגב פנאן
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים