שתף קטע נבחר

אישום: ניסתה לרצוח את בנה במים רותחים ודקירות סכין

תושבת חיפה מואשמת כי שפכה מים רותחים על בנה בעת שישן ולאחר מכן דקרה אותו בחזה. המניע, לטענתה, הוא מקרי עבר שבה תקף אותה הבן. "תכננתי לרצוח אותו ולהתאבד", סיפרה בחקירתה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ה') כתב אישום נגד רחמה עבד אל רחים, תושבת העיר בת 52, בגין ניסיון רצח בנה בן ה-36, גרימת חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש הליכי משפט.

 

האירוע התרחש ב-17 בדצמבר 2017, אז, לפי האישום, גמלה בליבה הנאשמת לרצוח את בנה. בשעות הצהריים, כך מתואר, הרתיחה אל רחים מים בסיר ולתוכו הוסיפה שמן, מלח, סוכר, לימון ושעווה. לאחר מכן נכנסה הנאשמת לחדר הסמוך שבו ישן באותה עת הבן - ושפכה את תכולת הסיר הרותח על פניו ופלג גופו העליון.

 

"המתלונן התעורר מיד משנתו וניגש לחדר המקלחת", נכתב באישום. "במקביל, הנאשמת החזירה את הסיר למטבח ונטלה סכין. היא ניגשה אל בנה ונעצה אותה בחזהו - בכוונה לגרום למותו". לאחר מכן נמלט הבן מן הבית אל החצר כשהסכין נעוצה בחזהו. שכנים שמתגוררים בסמוך שמעו את צעקותיו - ומשהבחינו בפציעתו הזעיקו אמבולנס.

 

 

יחד עם זאת, על-פי כתב האישום, ירדה הנאשמת גם היא לחצר וביקשה לשלוף את הסכין שנעצה בחזהו של בנה, אך האחרון לא אפשר לה לעשות כן "מחשש שהדבר יסב לו נזק נוסף". לאחר מכן חזרה האם לבית והחלה לנקות את שאריות הדם ונוזלי הסיר. במקביל, הבן הפצוע פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות בדרגות 3-2 ומקרע בריאה והוא עדיין מאושפז.

 

זמן קצר לאחר האירוע נעצרה אל רחים. בחקירתה הודתה במיוחס לה וסיפרה כי תכננה לרצוח את בנה ולאחר מכן לשים קץ לחייה. עוד טענה כי בעבר הגישה נגד בנה תלונות על כך שהיכה אותה בכמה מקרים ולכן החליטה לבצע את המעשה. כעת מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניידת משטרה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים