שתף קטע נבחר

זעם בנתניה: "מכבי ת"א לא צריכה עזרה משופטים"

בעקבות הרחקתו של קובי מור בדקה ה-12 בהפסד 3:0 למכבי ת"א, במועדון לקחו קשה את ההחלטה של אוראל גרינפלד. דראפיץ': "ראיתם מה קרה, זה שינה את כל המשחק". עימות בין ערן לוי ליואב זיו

"אני לא צריך לדבר על שופטים, ראיתם מה קרה - שיחקנו עם עשרה שחקנים מהדקה ה-12. זה קשה, אבל החבר'ה נתנו הכל. אני מצדיע להם וכבר מסתכל על המשחק הבא". מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', לקח קשה את ההפסד 3:0 למכבי תל אביב.

 

לטבלת ליגת העל

 

למרות שנראה מדוכדך מאוד, דראפיץ' ניסה להרגיע את אנשי המועדון, שזעמו על השופט אוראל גרינפלד, שהרחיק שלא בצדק את קובי מור ושרק לפנדל.

 

"החבר'ה נתנו הכל, אני מצדיע להם". דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"החבר'ה נתנו הכל, אני מצדיע להם". דראפיץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

"ההרחקה גרמה לנו לשנות את כל המשחק. במקום ללחוץ אותם, הכל השתנה לטובתם וכשהיינו בעשרה שחקנים הם לחצו אותנו. אם קובי לא היה מורחק, הכל יכול להיות אחרת. "מכבי תל אביב מספיק חזקה, היא לא צריכה עזרה משופטים", אמרו בנתניה.

 

דראפיץ' אמר לשחקנים בסיום: "בשבוע הבא יש משחק חדש באשדוד. בליגה אפשר לתקן ואנחנו נתקן. בתחילת העונה רצינו רק להישאר בליגה, עכשיו אנחנו רוצים רק להיות בפלייאוף העליון".

 

"הכל השתנה לטובתם אחרי ההרחקה". דראפיץ' על גרינפלד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הכל השתנה לטובתם אחרי ההרחקה". דראפיץ' על גרינפלד(צילום: אורן אהרוני)

 

בנתניה מקווים שהפצועים, הקשר עלי מוחמד והבלם ברנקו ורגוץ', יחזרו בהקדם לפעילות מלאה: "איתם זה אחרת. הקבוצה זקוקה להם מאוד.

 

בנושא החיזוק אמר דראפיץ': "אנחנו מחפשים שחקנים רלוונטיים. עכשיו צריך להתרכז במה שיש ולשחק יותר טוב". שני האמריקאים, הקשר ג'ייק רוזנסקי והמגן סמואל וינסון והקשר הניגרי, והניגרי טנקגוד איקאגוו ממשיכים להיבחן. ג'וש שופאק, חלוץ מאוניברסיטת פיירליית' דיקנסון, יחל להיבחן היום.

 

 

"אני עונה למי שמעיר לי". לוי עם קרויף (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"אני עונה למי שמעיר לי". לוי עם קרויף(צילום: אורן אהרוני)

 

לקפטן נתניה ערן לוי היו עימותים עם אנשי הספסל של מכבי ושחקני היריבה ביניהם ז'אן סילבן באבן, כמו גם עם מנהל הצהובים, יואב זיו.

 

לוי: "אני עונה למי שמעיר לי. יואב זיו חבר שלי מהבית, אבל לי נמאס שכל פעם נעמדים מולי ומתחילים לדבר עליי. השחקנים של מכבי ת”א הגיעו לכיוון שלי ואני לא אמור לשמוע קללות מהם . מי שידבר אליי בצורה כזו או אחרת אני אענה לו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סלובודן דראפיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים