שתף קטע נבחר

הליכודיאדה ננעלה: השרה גילה גמליאל זכתה במקום הראשון

1,500 פעילים הצביעו בהפנינג של מפלגת השלטון באילת. אחרי השרה גמליאל דורגו השרים מירי רגב ואופיר אקוניס. צפו בח"כ אורן חזן שר בלובי של "קלאב הוטל"

 

 

לתוצאות הללו אמנם אין שום משמעות בקביעת הרשימה לכנסת, אבל מאות פעילי ליכוד שלקחו חלק בהפנינג של מפלגת השלטון באילת בחרו את מי מבין חברי הכנסת והשרים הם רוצים לראות גם בכנסת הבאה ובאיזה מיקום ברשימה.

 

בחמישייה הראשונה דורגו: גילה גמליאל במקום הראשון ומיד אחריה השרה מירי רגב, השר אופיר אקוניס ואילו במקום הרביעי דורגו יחד עם אותו מספר קולות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר יריב לוין וח"כ יואב קיש.

 

הליכודיאדה המתקיימת באילת זו השנה השלישית, מכניסה את רוב חברי הליכוד לדריכות ולמרות שהתוצאות חסרות משמעות, חברי כנסת ושרים רבים עובדים קשה על מנת להיכנס לראש רשימת הדירוג.

השרה גילה גמליאל  (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
השרה גילה גמליאל (צילום: מאיר אוחיון)

אחריה ברשימה: השרה מירי רגב (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
אחריה ברשימה: השרה מירי רגב(צילום: מאיר אוחיון)
 

ח"כ אורן חזן וליאור נרקיס  (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
ח"כ אורן חזן וליאור נרקיס (צילום: מאיר אוחיון)

 (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
(צילום: מאיר אוחיון)

 (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
(צילום: מאיר אוחיון)

 (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
(צילום: מאיר אוחיון)

חברי כנסת ושרים מספרים כי יש מי שמממנים על חשבונם חדרים לפעילים שישפרו את מיקומם ואחרים דואגים להביא איתם פעילים מרכזיים שירכזו את המאמץ לקראת ההצבעות. השנה לדוגמה ביקש השר ישראל כץ שלא להשתתף בדירוג, אולם הוכנס על ידי המארגנים בכל זאת.

 

בין ההצבעות, נפגשו חברי הכנסת עם הפעילים בהופעה של ליאור נרקיס ובפרלמנטים מאולתרים שבהם עלו לדיון הנושאים הבוערים ובהם: הקלטת של יאיר נתניהו, חוק המרכולים וחוק עונש מוות למחבלים. בסוף השבוע שלאחר אישור תקציב המדינה בממשלה הבהירו רוב חברי הליכוד כי אינם צופים בחירות באופק. חברי הכנסת שהודו כי זהו זמן טוב להתחכך בפעילים, לא בחלו באמצעים כדי למצוא חן. הם שרו, רקדו, עלו על הבמה, התמסרו לעשרות צילומי סלפי והכול כדי להיכנס לצמרת הרשימה.

 (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
(צילום: מאיר אוחיון)

שירה ודיבורים בלובי של בית המלון ()
שירה ודיבורים בלובי של בית המלון

ח"כ אורן חזן, שהצהיר ביום שישי כי הוא לא פוסל התמודדות על ראשות הליכוד בבחירות הבאות, הנהיג את עשרות המשתתפים - כולל חברי הכנסת, יהודה גליק, נאווה בוקר, נורית כהן והשרה גילה גמליאל - בשירה אדירה בלובי מלון קלאב הוטל באילת. כך העבירו את היום עד לקבלת התוצאות בקלפיות במוצאי שבת.

 

מתוך כ-1,500 מצביעים ואחרי החמישייה הראשונה כאמור דורגו בהמשך: גלעד ארדן 41.81 אחוזים, דוד אמסלם 41.43, אמיר אוחנה 40.46, מיקי זוהר 38.92, אבי דיכטר 38.15, דוד ביטן 35.36. מיד אחריהם דורגו השר ישראל כץ עם 34.68 ואחריו השר לשעבר גדעון סער שעוד לא חזר רשמית לכנסת אבל מדורג גבוה יחסית עם 32.18.

 

 (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
(צילום: מאיר אוחיון)
  

חברי כנסת נוספים שנכחו באירוע ודורגו ברשימת ה-20 הראשונים: איוב קרא עם 31.41 ומיד אחריו אורן חזן עם 30.06. למקום ה-17 הגיעה ח"כ נאוה בוקר ובמקום ה-18 חברת הכנסת שרן השכל שרק השבוע ביקש יו"ר הקואליציה להדיחה מתנועת הליכוד. בהמשך הרשימה במקום 19 דורגה ח"כ נורית קורן ובמקום ה-20 דורג השר צחי הנגבי.

 

בין לבין נדרשו המצביעים להכריע גם בדבר דמויות חיצוניות לליכוד, בעלי דעות ימניות שלא הצהירו בעבר כי לא יתמודדו בליכוד. בקטגוריה הזאת הגיע למקום הראשון השר יואב גלנט, חבר מפלגת כולנו, אחריו השרה איילת שקד מהבית היהודי. במקום השלישי דורג מגיש הטלויזיה אברי גלעד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר אוחיון
השרה גילה גמליאל דורגה במקום הראשון
צילום: מאיר אוחיון
מומלצים