שתף קטע נבחר

אב ל-4 נרצח באשדוד: "מעולם לא הסתכסך עם אף אחד"

איתי מור, שנדקר למוות על ידי שכנו, אמר לבנו כי הוא יורד לזרוק את האשפה - ולא חזר. חבריו: "הבן אדם האחרון שיכולנו לחשוב שייקלע לסיטואציה כזו". החשוד נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ומעצרו הוארך בשבעה ימים

 

 

"איתי נרצח על כלום, ללא סיבה", כך מספרים הבוקר (יום ה') חבריו של איתי מור, בן 45 ואבא לארבעה מאשדוד, שנרצח אתמול על ידי שכנו אמיר בסטיקר (24) בחדר המדרגות בבניין המגורים המשותף שבו הם מתגוררים. החברים מספרים כי דקות ספורות לפני שנרצח מור אמר לאחד מילדיו שהוא יורד לזרוק את האשפה ומיד חוזר. זמן קצר לאחר מכן אשתו שמעה צעקות מחדר המדרגות וכשיצאה הבחינה בו מתבוסס בדמו לאחר שנדקר.

 

"הם רק סיימו לאכול ארוחת ערב משפחתית", סיפרה שני, אחותו של איתי. "אדם פשוט יצא מהבית, רצח את איתי בדקירות - ושב לביתו". 

 

 

איתי מור. אשתו שמעה צעקות, יצאה וראתה אותו מתבוסס בדמו ()
איתי מור. אשתו שמעה צעקות, יצאה וראתה אותו מתבוסס בדמו

שוטרים בכניסה לבית שבו אירע הרצח (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרים בכניסה לבית שבו אירע הרצח(צילום: דוברות המשטרה)

זירת הרצח באשדוד (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח באשדוד(צילום: דוברות המשטרה)

מור פונה לבית החולים "אסותא" באשדוד במצב אנוש ושם נקבע מותו. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום עצרו את בסטיקר, אך גם הבוקר לא ברור מה התפתח בין השניים שהוביל לרצח. חבריו של מור, שעבד כמפעיל ציוד מכני בנמל אשדוד, סיפרו שהוא מעולם לא הסתכסך עם אנשים ואף יותר מזה, היה בן אדם רגוע לחלוטין וללא עבר של אלימות.

 

חבר סיפר בשיחה עם ynet: "אני מכיר את איתי 30 שנה ואנחנו עובדים יחד בנמל. איתי היה בן אדם מקסים ולא ברור מה קרה שם. איתי היה חובב גלישה ואהב את הים יותר מהכל. אנחנו בהלם מוחלט, הוא הבן אדם האחרון שיכולנו לחשוב שייקלע לסיטואציה כזו. יש לו ארבעה ילדים ואישה מקסימה. אנשים טובים וערכיים".

 

בסטיקר הובא היום להארכת מעצר לאחר שנשלח לבדיקה פסיכיאטרית. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

 

אתמול בשעה 21:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע מדקירה ברחוב האשכול באשדוד. חובש רפואת חירום של מד"א, אדי פפיאשוילי, סיפר אתמול: "בחדר המדרגות שכב גבר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והוא דקור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עיסויי לב ועצירת דימומים, והוא פונה במהירות תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו אנוש". כאמור, בבית החולים נקבע מותו של מור.

 

מהמשטרה נמסר כי חוקרים החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים פורנזיים, ותוך זמן קצר עצרו את בסטיקר, שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד.

 

עו"ד עפרה סיבוני מיייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את בסטיקר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. לאור מצבו הנפשי ובדיקה פסיכיאטרית ראשונית שבוצעה מיד לאחר האירוע הטרגי, בית המשפט החליט בהסכמת הצדדים לשלוח את הצעיר לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי כדי לבדוק את כשירותו ואחריותו לעמוד לדין".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים