שתף קטע נבחר

ורמוט ודמארי צפויים לדרוש לעזוב מיידית

שני השחקנים המיובשים של מכבי חיפה הופתעו מההחלטה להוציא אותם מהסגל למשחק באשדוד (שבת, 18:15), ויקיימו שיחה על מעמדם עם המנהל המקצועי מו אלאך בתחילת השבוע

גילי ורמוט ועומר דמארי הופתעו מאוד מההחלטה שלא להכליל אותם בסגל מכבי חיפה למשחק נגד מ.ס אשדוד הערב (18:15). שני שחקני ההתקפה, שמיובשים כבר תקופה ארוכה, צפויים לקיים שיחה בתחילת השבוע עם המנהל המקצועי מו אלאך ועשויים לעזוב באופן מיידי.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

ורמוט מחוזר על ידי הפועל חיפה והפועל תל אביב ומאוכזב מהפגיעה הרצינית במעמדו. העובדה שהוא מוצא את עצמו רוב הזמן ביציע או על הספסל גורמת לו לרצות ללכת. דמארי, שמחזיק בהצעה ממכבי פתח תקווה, קיווה להיות פקטור משמעותי - אך נראה שרוב מאס רואה בסטפנוס אתנסיאדיס ובמוחמד עוואד אופציות עדיפות.

 

נמאס לו. ורמוט (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
נמאס לו. ורמוט(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בקבוצה מבינים שאין מקום לטעויות הערב, ואין אפשרות אחרת מלבד ניצחון במגרש לא פשוט. הירוקים לא רוצים להתקרב לתחתית וחוששים מאוד ממאבקי ההישארות בליגה, כשהמרחק שלהם מהקו האדום עלול לרדת לארבע נקודות אם אשדוד תנצח. מעבר לפינה כבר מחכה להם משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי.

 

רועי קהת, ששילם את המחיר על היכולת החלשה שלו ויירד לספסל, מבין שקיימת ממנו אכזבה. שלומי אזולאי, שגם הערב לא יפתח ב-11, עשוי להיכלל בהרכב נגד מכבי תל אביב בגביע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גילי ורמוט
צילום: עוז מועלם
מומלצים