שתף קטע נבחר

אחרי 90 שנה: מיני מאוס זכתה לכוכב בשדרה המפורסמת של הוליווד

ארבעה עשורים אחרי בן זוגה מיקי, ובאיחור לא מוצדק אחרי דמויות מצוירות נוספות של דיסני, הכוכבת הוותיקה חנכה את הכוכב שלה בלוס אנג'לס

 

מיני מאוס והכוכב החדש בלוס אנג'לס (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מיני מאוס והכוכב החדש בלוס אנג'לס(צילום: MCT)

צדק היסטורי: 90 שנה של המתנה השתלמו לדמות המצוירת מיני (מינרווה) מאוס שקיבלה אתמול (ב') הוקרה בשדרת הכוכבים של הוליווד בלוס אנג'לס.

 

מיני מאוס הופיעה לראשונה בשנת 1928 בסרט "ספינת הקיטור וילי", כשהכוכב ששיחק לצדה, מיקי מאוס, הספיק לקבל את לוחית הארד בשדרה לפני 40 שנה. מאז ש"השתתפה" בסרטה הראשון הספיקה מיני להופיע ב-70 סרטים נוספים.

 

"על אף הופעותיה הבלתי נשכחות של מיני, מיקי זכה לכל התהילה", אמר בוב אייגר, מנכ"ל משותף בוולט דיסני, בטקס שחשף את הכוכב ה-2,627 בשדרה. "אחרי 90 שנה בעסקי השעשועים, בהחלט הגיע הזמן שתקבלי את הכוכב שלך", הוסיף.

 

הנעליים הצהובות המפורסמות (צילום: MCT) (צילום: MCT)
הנעליים הצהובות המפורסמות(צילום: MCT)

מיני מאוס נתפסה כלא פחות מאייקון אופנה ודמות מפתח בתרבות הפופולרית במאה השנים האחרונות. במהלך הטקס הסתובבה במקום שחקנית לבושה בשמלה האדומה המנוקדת של מיני מאוס ונופפה לקהל במקום. "זה היום הכי טוב בחיים, תודה רבה לכולכם!", קראה השחקנית המחופשת.

 

קייטי פרי לבושה בהשראת הכוכבת הוותיקה (צילום: AP) (צילום: AP)
קייטי פרי לבושה בהשראת הכוכבת הוותיקה(צילום: AP)

גם הזמרת קייטי פרי שהגיעה למקום לבשה שמלה תואמת והודתה כי היא מעריצה את מיני מאוס מאז שהייתה בת שנתיים או שלוש. "אחד הזיכרונות הראשונים שלי הם חיתולים מודפסים עם הדמויות של מיני ומיקי מאוס - וזה מלווה אותי כל חיי", אמרה הזמרת. "אף אחד לא יכולה ללבוש אדום או לענוד את הסרט על הראש כמו מיני".

 

עובדת בשדרת הכוכבים ציינה כי הדמות המצוירת לא קיבלה את הכוכב עד עכשיו מאחר ודיסני העלו את שמה בוועדת השמות רק בשנה שעברה. מיני מצטרפת לחבריה מתאגיד התקשורת המפורסם, בהם שלגיה, דונלד דאק וטינקר בל מהסרט פיטר פן שזכו להכרה בשדרה הרבה לפניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT
מיני מאוס שדרת הכוכבים לוס אנג'לס הוליווד
צילום: MCT
מומלצים