שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "אפשר להשיג תוצאה טובה מול מכבי ת"א"

מאמן בני יהודה אמר לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה: "התוצאות האחרונות מחזקות בנו את האמונה". אנטוניו מרשיץ' הפתיע כשהשתתף באימון

בני יהודה תנסה להשיג ביום ראשון נקודות מול מכבי תל אביב, הנמצאת בכושר מצוין בליגה ואשר עלתה למקום הראשון בטבלה. הכתומים ינסו לשמור על פער שמונה הנקודות מהמקום השביעי, בו מדורגת עירוני קריית שמונה.

 

הקבוצה קיימה היום (ו') אימון, בו השתתף באופן מפתיע אנטוניו מרשיץ', שביטל את הבוררות מול קבוצתו ונטל חלק בימים האחרונים באימונים של הפועל ראשון לציון. בכל מקרה, הקשר לא צפוי להיכלל בסגל ובבני יהודה מקווים שיגיעו להבנות עימו לגבי סיום דרכו.

 

יוסי אבוקסיס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "מכבי ת"א נמצאת בכושר הכי טוב מכל הקבוצות והם ברצף נהדר, אבל גם אנחנו בתקופה טובה ורוצים להשיג תוצאה טובה. הניצחונות על בית"ר ירושלים

ומכבי חיפה והתיקו מול הפועל באר שבע בטרנר מחזקים בנו את האמונה שאפשר להשיג תוצאה שתהיה טובה לנו. בתקופה הקרובה יש לנו 7 משחקים עד לסגירת הפלייאוף העליון ואנחנו רוצים להישאר בו".

 

אבוקסיס הוסיף: "היו לנו עליות וירידות במהלך העונה, אבל בשלב הזה אנחנו די יציבים. זה אתגר גדול לשחק מול מכבי ת"א. זה משחק שהקהל שלנו יכול לעזור. אני מקווה שהם יגיעו בהמוניהם כדי לתמוך בנו".

 

בנושא חיזוק הקבוצה אמר אבוקסיס: "חסר לנו חלוץ נוסף אחרי עזיבת דובב גבאי. אנחנו מנסים להתחזק ורוצים שתהיה לנו אופציה נוספת בחלק ההתקפי, אבל כבר אמרתי לא פעם שאני לא מאמין גדול בינואר. תניד התרכזתי בשחקנים שנמצאים על מנת לעשות אותם טובים יותר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
יוסי אבוקסיס
צילום: הרצל יוסף
מומלצים