שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר התפרעו וקיללו את טביב ואוחנה

האוהדים לא קיבלו יפה את ההפסד לנתניה, חיכו לאנשי הקבוצה בסיום וקראו לבעלים ולנציגו לעזוב. בני בן זקן: "פרשת בניון לא השפיעה, כל פעם יש פה משהו אחר". דראפיץ החמיא לערן לוי: "אחד ויחיד"

 

כרגיל, בלגן בבית"ר ירושלים. אחרי ההפסד למכבי נתניה, אוהדי הקבוצה חיכו לשחקנים, קיללו את אלי טביב ואלי אוחנה וקראו להם להתפטר. המשטרה מנעה מהאוהדים להתקרב לאנשי הקבוצה. לפני המשחק התפרעו כמה אוהדים של בית"ר בפאב באזור מסחרי ליד האצטדיון וניסו לתקוף אוהדים של נתניה.

 

לטבלת ליגת העל 

 

והיה גם כדורגל, ערן לוי היה ללא ספק כוכב הערב. גם המאמן שלו, סלובודן דראפיץ', יודע את זה: "הוא אחד ויחיד. מה שיש לו ברגליים אין לאף אחד אחר". על המשחק עצמו אמר המאמן: "קשה לשחק נגד בית"ר, לא לחצנו כמו שאנחנו רגילים כי רצינו לשמור על התוצאה ועל הניצחון". על ההמשך והמשחקים הבאים: "הסיפור של הפלייאוף העליון לא גמור. צריכים להסתכל על עצמנו, אם נשחק כמו ששיחקנו היום אז לא תהיה לנו בעיה להגיע לשם". לוי עצמו אמר בסיום: "שמח מהמחמאות אבל צריך להמשיך הלאה. אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה כישלון".

 

האחד והיחיד. ערן לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
האחד והיחיד. ערן לוי(צילום: עוז מועלם)

"כולם זוכרים את המילים?" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"כולם זוכרים את המילים?"(צילום: עוז מועלם)

צהוב עולה זה נתניה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
צהוב עולה זה נתניה(צילום: עוז מועלם)

 

שכטר. לא היום שלו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שכטר. לא היום שלו(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן המאוכזב בני בן זקן לא חסך בקלישאות: "ניסינו עד הסוף וכמעט השוונו אבל זה לא הלך. אנחנו מנצחים הרבה ומתמודדים עם קבוצות טובות. פרשת בניון לא השפיעה, כל יום יש פה משהו אחר. המטרות שלנו הן להיאבק בצמרת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי בית"ר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים