שתף קטע נבחר

פוטין: אפסיד בבחירות? אלך לעבוד בחווה

נשיא רוסיה מנסה לשמור על מתח לקראת הבחירות לנשיאות בחודש מרס על אף שהוא צפוי לזכות בכהונה רביעית ברציפות. בביקור במפעל לייצור ציוד חקלאי חשף פוטין באיזו קריירה יבחר אם יפסיד

 

פוטין בקומביין. יחליף קריירה? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פוטין בקומביין. יחליף קריירה?(צילום: EPA)
נשיא רוסיה חושף את הקריירה החדשה שלו – רק במקרה הקלוש שיפסיד בבחירות: ביום חמישי ביקר ולדימיר פוטין במפעל לייצור ציוד חקלאי בעיר רוסטוב על הדון והצהיר כי אם יפסיד בבחירות לנשיאות רוסיה בחודש הבא, הוא יבחר לעבוד בחווה.

 

"אני אתחיל לעבוד כנהג קומביין מיד לאחר 19 במרס", התחייב פוטין ושמע מיד ממנהל המפעל התלהבות יתרה מהעובד החדש שעשוי להגיע. "אין שום בעיה. נשמח לקבל אותך".

 

פוטין נפגש עם העובדים ושוחח עמם וסייר במפעל. עם זאת, הקריירה החדשה של פוטין עשויה להתעכב בלא מעט שנים משום שהוא צפוי לזכות בקלילות בכהונה רביעית בקרמלין לאחר שאשתקד כבר הפך למנהיג הרוסי שמכהן ברציפות בשלטון מאז סטאלין.

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
 

הסקר האחרון מעלה כי כמעט 70 אחוזים מהמצביעים צפויים לבחור בפוטין כשהיריב הכי קרוב אליו, פבל גרודינין מהמפלגה הקומוניסטית זוכה לשישה אחוזים בלבד מהקולות.

 

על היריב המושבע של פוטין, אלכסיי נבלני, נאסר להשתתף בבחירות וכבר הייתה קריאה מצידו להחרים את הבחירות. מלבד גרודינין, מתמודדות בבחירות לנשיאות גם שתי נשים: העיתונאיות קסניה סובצ'ק ויקיטרינה גורדון.

 

אתמול (ו') מתחה ועדת הבחירות המרכזית את דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב על כך ששיבח את פוטין לקראת הבחירות. "רמת הפופולריות של פוטין יוצאת מגבולות רוסיה. אף אחד לא יכול לפקפק בהיותו של פוטין מנהיג הציבור הרוסי ואף אחד לא יכול להתחרות איתו", אמר פסקוב שלאחר מכן התנצל והצהיר כי ישמור על לשונו בעתיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
פוטין יושב בקומביין
צילום: EPA
מומלצים