שתף קטע נבחר

הערב: בכורה על הקווים לפרד רוטן

המאמן ההולנדי יעביר את ההוראות אצל מכבי חיפה במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים (20:30). רועי קהת וקאיו במאבק על חולצת ההרכב. מוחמד עוואד לא צפוי להיות בסגל

לאחר התיקו מול מכבי פ"ת בשבת הקודמת (1:1), במשחק הרבה יותר טוב של מכבי חיפה ממה שראינו ממנה העונה, במועדון מקווים להמשיך במומנטום החיובי ובשיפור היכולת הערב (שבת, 20:30) באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

פרד רוטן יעמוד לראשונה על הקווים. במשחק מול מכבי פ"ת הוא אומנם ישב על הספסל, אך מי שניהל את המשחק היה עוזרו, רוב מאס. לאחר שבוע שלם של אימונים רוטן מכיר הרבה יותר טוב את הקבוצה.

 

רוטן. יצליח להשפיע לחיוב על הקבוצה? (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
רוטן. יצליח להשפיע לחיוב על הקבוצה?(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בחיפה מבינים היטב שהקבוצה קרובה מאוד לקו האדום, ולא רוצים להגיע לקרבות התחתית. יחד עם זאת, מבינים כי הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון קלוש. "כל משחק לגופו. אנחנו צריכים נקודות ולהמשיך במגמת השיפור. אם נמשיך להשתפר ננצח בטדי ללא ספק", אמרו בחיפה.

 

רועי קהת, שהחמיץ את המשחק האחרון בעקבות פציעה, יעמוד לרשותו של רוטן, ונמצא בתמונת ההרכב. ההתלבטות היא בינו לבין קאיו. סטפנוס אתנסיאדיס, שלא מצליח למצוא את הרשת, ימשיך לפתוח בחוד של הירוקים, כאשר מוחמד עוואד חש פגיעה רצינית במעמדו, והוא ככל הנראה לא ייכלל בסגל למשחק.

 

קהת. יקבל צ'אנס ב-11? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קהת. יקבל צ'אנס ב-11?(צילום: עוז מועלם)

 

ביום שלישי (21:00) יארחו הירוקים את היריבה העירונית, הפועל חיפה, למשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בצד הירוק מבינים היטב כי דרך הגביע הם יכולים להציל את העונה הגרועה, אך בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים: "תתרכזו רק בבית"ר כרגע, רוצים להגיע למשחק מול הפועל חיפה בראש נקי". בקרב אוהדי מכבי חיפה שהגיעו במספרים נמוכים למשחקי הבית האחרונים, חלה התעוררות גדולה לקראת הדרבי וקרוב ל-13 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם. במועדון מעריכים שלפחות 22 אלף אוהדים יגיעו בסופו של דבר לדרבי.

 

הרכב משוער לבית"ר הערב: עומרי גלזר; ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת (קאיו), סינטיהו סלליך; ניקיטה רוקאביציה, סטפנוס אתנסיאדיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
פרד רוטן
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים