שתף קטע נבחר

אישום: רצח את חמיו בשל סכסוך משפחתי

עבדאללה אמארה נשוי לבתו של אסעד אמארה והיה גם אחיינו. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, השניים שוחחו עד שהנאשם שלף אקדח, ירה בחמיו למוות ופצע קשה את בנו של הנרצח. במקביל: עוד סוף שבוע של מקרי אלימות במגזר

 

זירת הרצח בכפר זלפה בוואדי ערה בחודש שעבר ()
זירת הרצח בכפר זלפה בוואדי ערה בחודש שעבר
פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (א') כתב אישום נגד עבדאללה מוחמד תייסיר אמארה בגין רצח אסעד נאיף אמארה בשנות ה-50 לחייו. הרצח אירע בכפר זלפה שבאזור ואדי ערה בחודש ינואר האחרון. הנאשם ברצח הוא אחיינו של הנרצח, וגם נשוי לבתו, ועל פי כתב האישום הרצח היה על רקע סכסוך משפחתי. בנוסף הואשם עבדאללה אמארה בניסיון רצח בנו של הנרצח, בשנות ה-30, שנפגע מהירי באורח קשה.

 

אסעד אמארה, שנרצח על ידי חתנו  ()
אסעד אמארה, שנרצח על ידי חתנו

 

כמה אירועי אלימות במגזר הערבי בסוף השבוע. ירי לעבר רכב בג'לג'וליה ()
כמה אירועי אלימות במגזר הערבי בסוף השבוע. ירי לעבר רכב בג'לג'וליה

ירי על רכבו של מהנדס מועצת ג'ת ()
ירי על רכבו של מהנדס מועצת ג'ת

אוטובוס הוצת בטייבה ()
אוטובוס הוצת בטייבה

 

 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רמי סלאמה, עולה כי עקב סכסוך עם אשתו עזב עבדאללה את הבית לכמה חודשים. ב-12.01.18 הוא חזר על מנת לקחת מסמכים שונים ואז החל ויכוח בינו לבין אשתו, שבמהלכו הוציא אותה מהבית. האישה התקשרה לאביה וסיפרה לו על התנהגותו של עבדאללה. בעקבות השיחה הגיע אביה יחד עם בנו לבית הוריו של עבדאללה והחל ביניהם ויכוח קולני. עבדאללה יצא מהבית, התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי חמיו ובנו מאיימים עליו. מיד לאחר מכן הוא חזר לבית הוריו והמשיך להתעמת עמם. קרובי משפחה ושכנים שנכחו במקום ניסו להרגיע את הרוחות ואף שוב הוציאו את עבדאללה מהבית.

 

בשלב זה הצטייד עבדאללה בנשק מאולתר, נכנס דרך הכניסה האחורית של בית הוריו, הגיע לסלון והחל לירות לעבר חמיו ובנו כמה כדורים ממרחק של מטרים ספורים. שני קליעים פגעו בראשו של אסעד אמארה וגרמו למותו וקליע אחד פגע בבנו  וגרם לפציעתו. עבדאללה נמלט מהמקום מיד לאחר הירי, תוך שהוא משליך את הנשק בשדה סמוך לבית הוריו.

 

בעקבות הרצח החליטה משפחתו של הרוצח לנתק כל קשר עם בנם ולא להעניק לו שום עזרה כספית ונפשית. קרוב משפחה של הנרצח אמר: "זה אירוע מזעזע. עד היום אנחנו מתקשים לעכל את המקרה. חבל מאוד שזה הסתיים בצורה כזו".

 

בסוף השבוע היו כמה אירועי אלימות בחברה הערבית. בנצרת נורה ונפצע קשה מאבטח בבית החולים הצרפתי. בכפר כנא נורו יריות לעבר מסגד, בכפר סאלם נורו שני צעירים ונפצעו באורח בינוני, באום אל פחם נורה גבר ונפצע קל, ובעיר טייבה היו כמה אירועים שבהם נורו שני גברים ונפצעו קל עד בינוני. בנוסף, אלמונים הציתו כמה כלי רכב, בהם אוטובוס. בשכונת הבדואים בעיר היו חילופי אש בין שתי משפחות. באירוע נפצעו שתי נשים כתוצאה מתקיפה, ובמהלך הלילה נדקר צעיר ופונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני.

 

בכפר ג'לג'וליה ירו לעבר שלושה כלי רכב ובכפר ג'ת במשולש נורו יריות לעבר רכבו וביתו של מהנדס המועצה המקומית. בכפר מנדא נפצע גבר באורח בינוני עד קשה לאחר שנדקר במהלך קטטה בין שתי משפחות. צוותי מד"א טיפלו בפצועים ופינו אותם לבתי חולים לקבלת טיפול רפואי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים