שתף קטע נבחר

אוגו: "סליחה, נתתי לרגשות להשתלט עליי"

הקשר הניגרי, שהורחק ב-1:0 למכבי ת"א במשחק העונה, התנצל בפני אוהדי הפועל ב"ש: "לעשות טעויות לא אומר שאתה כישלון". מליקסון: "לא היה עימות ביני ובין ג'ון"

 

בהפועל באר שבע מאוד לא אהבו את היכולת שהציגו שחקני הקבוצה בהפסד (1:0) אתמול (ראשון) למכבי תל אביב. הצהובים הפגינו עליונות לכל אורך דקות המשחק ולא רק כשהיו ביתרון מספרי. שחקנים מאוד לא אהבו את העובדה שג'ון אוגו הורחק במחצית הראשונה לאחר שספג כרטיס צהוב שני על דחיפת שחקן יריב.

 

לטבלת ליגת העל

הפסגה שלה: 0:1 למכבי ת"א על באר שבע

ג'ורדי קרויף: "אסור לשקוע בחלומות"

משחקי שליטה / אורי קופר מסכם את משחק העונה

 

בסיום, הכחיש הקפטן מאור מליקסון את הדיווח על עימות בינו לבין אוגו בחדר ההלבשה לאחר המשחק. "לא היה עימות ביני לבין אוגו והכל בסדר", אמר הקפטן. "אמוציות זה חלק מהמשחק. ג'ון לקח ללב ואני יכול להבין אותו. זה מקרה חד פעמי. אנחנו ממשיכים הלאה".

 

מליקסון: "לא היה עימות עם ג'ון". אוגו מורחק (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מליקסון: "לא היה עימות עם ג'ון". אוגו מורחק(צילום: עוז מועלם)

 

אוגו עצמו התנצל בפייסבוק על מעשיו: "לכל אוהדי הפועל באר שבע שאיכזבתי, אני רק רוצה להגיד סליחה. אני יודע שאני נותן לרגשות שלי למשחק להשתלט עליי, במיוחד במשחק כל כך חשוב. אני אמשיך לעבוד קשה על מנת לחזור טוב הרבה יותר. לעשות טעויות לא אומר שאתה כישלון. אני הטוב ביותר ותמיד אהיה. אף אחד לא יוכל להוריד אותי. לעולם". 

 

בקבוצה ממתינים בדריכות לקרוא את הדו"ח שיעביר השופט לירן ליאני להתאחדות לכדורגל. בב"ש מקווים שליאני לא יעביר דו"ח חמור מדי בנוגע להתנהגותם של אוגו ולואי טהא, שאם אמרו דברים מיותרים - צפויים לעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. במקרה שזה כן יקרה, העונש עשוי להגיע לכדי הרחקה ממספר משחקים מעבר להרחקות האוטומטיות ממשחק אחד נגד עירוני קריית שמונה בגביע המדינה.

 

מה יהיה העונש? הרבה תלוי בליאני. טהא סופג את האדום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מה יהיה העונש? הרבה תלוי בליאני. טהא סופג את האדום(צילום: עוז מועלם)

ההרחקות יוצרות לברק בכר בעיה קשה, שכן וובה בראון, שהיה השחקן היחיד בסגל שמתפקד כקשר אחורי קלאסי, שיכול למלא את מקומו של אוגו וכן יכול לשחק גם כבלם, הושאל לאשדוד.

 

מרואן קבהא, שהגיע ממאריבור, עדיין לא בכושר משחק בשל הפגרה בליגה הסלובנית. קבהא נחשב יותר קשר מרכזי ופחות כאחורי, אך הוא צפוי לפתוח נגד קריית שמונה. חאתם אל-חמיד, שפתח אמש כקשר, יחליף את טהא במרכז ההגנה לצידו של מתן אוחיון. גם החלוץ בן שהר ייעדר לאחר שמתח את שריר הירך האחורי במהלך המשחק. שהר יעבור בדיקת אולטרה סאונד ולאחריה תתברר חומרת הפציעה, שעשויה להשבית אותו אף לתקופה של חודש וחצי.

 

סיבך את הקבוצה שלו. טהא רגע אחרי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סיבך את הקבוצה שלו. טהא רגע אחרי(צילום: עוז מועלם)

מיכאל אוחנה, שלא נכלל אתמול בסגל, הגיע לאצטדיון ועודד את חבריו מהיציע. בסיום ברק בכר נשאל אם אוחנה יחזור לשחק העונה לאחר שביקש לעזוב וענה: "הוא שחקן הפועל באר שבע. אין סיבה שהוא לא ישחק".

 

שמשת רכב שבו אוהדות של הקבוצה נופצה לאחר המשחק בחניית האצטדיון בנתניה.

פורסם לראשונה 05/02/2018 08:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים