שתף קטע נבחר

פנאתינייקוס תסיים את העונה ביורוליג

הבעלים דימיטריס ינאקופולוס הודיע כי משאל האוהדים יבוטל וקבוצתו תשחק במפעל עד סוף העונה - אבל תשקול את עתידה בקיץ. מייק ג'יימס, שזכה עם פאו בדאבל היווני, חזר אחרי חצי עונה ב-NBA

דימיטריס ינאקופולוס, הבעלים של פנאתינייקוס, הודיע היום (שישי) כי קבוצתו תסיים את העונה ביורוליג, אך תשקול את עתידה ועשויה בהחלט לעזוב את המפעל הבכיר ביבשת לקראת 2018/19. ינאקופולוס, שנענש בהרחקה לשנה ממשחקי היורוליג בעקבות התבטאויות נגד הנהלת הארגון, השופטים ואוהדי פנרבחצ'ה, איים בתחילה כי פאו תעזוב בקרוב - ולשם כך תיכנן משאל אוהדים שיקבע את עתידה.

 

לטבלת היורוליג

 

במשחק מול באסקוניה אתמול, הראשון ללא הבעלים, שחקני הקבוצה לא עלו לפרקט בזמן המנון היורוליג, והאוהדים שרקו בוז. היום ינאקופולוס נשמע קצת יותר מתון: "למרות שיש בינינו מחלוקות רבות שצריכות להיפתר, אנחנו מסכימים שצריך להיות כבוד הדדי. הצורה שבה מתייחסים אליי היא לא הוגנת. אתמול נשלחו תמונות שלי לכל כוחות הביטחון של קבוצות היורוליג כדי למנוע ממני כניסה. הרגשתי כמו מבוקש ולא כבעלים שמשקיע זמן, כסף ואנרגיה לטובת הספורט".

 

ניק קלאתס. נשאר ביורוליג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניק קלאתס. נשאר ביורוליג(צילום: EPA)

 

ינאקופולוס גם עידכן שהוא מבטל את המשאל המתוכנן: "לא תיערך הצבעה. אוהדי הקבוצה אמרו את שלהם אתמול. אכבד את העונש הזמני מהיורוליג, אבל אם לא יזכו אותי, העונה הזאת תהיה האחרונה שלי ושל פנאתינייקוס במפעל. נילחם עד סיום העונה במטרה לזכות בפעם השביעית ביורוליג. אני רוצה לראות את הגביע מגיע אלינו מידיו של ג'ורדי ברתומאו".

 

כדי לשפר את סיכוייה לזכות במפעל, הודיעה פנאתינייקוס על חזרתו של מייק ג'יימס. הגארד האמריקני, ששיחק בעבר גם בהפועל גליל עליון מהליגה השנייה, פתח את העונה בפיניקס סאנס והיה לא רע עם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-20.9 דקות. למרות זאת הסאנס החליטו לשחררו, והוא חתם בניו אורלינס.

 

במדי הפליקנס ג'יימס לא ממש ראה פרקט ובמקביל החזיק בחוזה גם בקבוצת הבת של המועדון בליגת הפיתוח. ב-2016/17 ג'יימס היה אחד הכוכבים הגדולים של פאו, וסיים את העונה עם ממוצע של 13.1 נקודות (58 אחוזים ל-2), 3.0 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים ביורוליג. הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל היווני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים