שתף קטע נבחר

לאומית: כפ"ס הובסה בביתה ע"י עפולה

מחזור 22: לא להאמין. הקבוצה של ז'וטאוטאס קרסה בבית (3:0), ולמרות ששמרה על המקום השני, המנצחת וראשל"צ (0:1 בר"ג) השתוו אליה

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הסתיים בצורה מטורפת. אם חשבנו לפני המחזור שהקרב על המקום השני צמוד, אז אחריו אפשר להגיד שדרמה כזו כבר לא ראינו מזמן. אחרי שעפולה הביסה בחוץ את כפר סבא וראשל"צ ניצחה בר"ג, שלוש קבוצות מדורגות במקומות 4-2 עם 37 נקודות, לשתיים נוספות 36, ולשתיים נוספות 34! הכל פתוח.

 

 

כפר סבא פשוט נראית מפורקת לאחרונה, אחרי הפיטורים של מסאי דגו, ההגעה של ריימונדאס ז'וטאוטאס והשינויים בסגל, והושפלה ע"י עפולה שנראית כמו הדבר האמיתי. אמנם המארחת נשארה במקום השני, אבל עפולה וראשל"צ השתוו אליה. אליאור סיידר כבש את הראשון (62) אחרי הדיפה גרועה של בן וייצמן, יובל שאוט הוסיף שער אחרי שפנדל שלו נהדף (74) ולאחר מכן השלים צמד (77). זה היה הניצחון החמישי ברציפות של עפולה, שלא ספגה שער במהלך הרצף הזה.

 

אופיר חיים. הפועל עפולה לוהטת (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אופיר חיים. הפועל עפולה לוהטת(צילום: אפי שריר)

 

ראשל"צ השיגה 0:1 על הפועל ר"ג באצטדיון ר"ג משער של גיל יצחק (65), ומהווה את הצלע השלישית במשולש 37 הנקודות. תומר ששונקר מר"ג, אקס ראשל"צ, הורחק בדקה ה-90. בחלק התחתון של הטבלה, פדרו גלבאן הראה את היכולות שלו והביא שלוש נקודות קריטיות להפועל מרמורק ב-1:2 על מכבי הרצליה. רן רובין קבע 0:1 למרמורק (11), אליאור משלי השווה (23), אבל גלבאן קינח בכדור חופשי לחיבורים כמו שהוא יודע (79).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ז'וטאוטאס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים