שתף קטע נבחר

"קאמבק מהאגדות, חלום הצ'מפיונס של טוטנהאם בחיים"

העיתונים בממלכה התמוגגו מהחזרה של הספרס מ-2:0 ל-2:2 בטורינו, במשחק הראשון בשמינית הגמר. פוצ'טינו: "תיקו? הגיע לנו ניצחון". גנדוגאן כבש צמד ב-0:4 של סיטי בבאזל והפתיע: "אנחנו עוד צריכים להשתפר בהרבה דברים"

 

הערב הראשון של משחקי שמינית גמר ליגת האלופות היה שייך לקבוצות האנגליות. מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את באזל בשווייץ ואילו טוטנהאם סחטה 2:2 מיובנטוס בטורינו, שהעניק לה מקדמה יפה לקראת הגומלין ב-7 במארס בוומבלי.

 

חידון: מה אתם יודעים עם מה שקרה העונה בליגת האלופות?

 

העיתונים בממלכה הלכו הבוקר (רביעי) בכותרות הראשית שלהם, איך לא, על הקאמבק המרשים של טוטנהאם בטורינו. ב"סאן" נכתב: "קאמבק מהאגדות, הארי קיין וכריסטיאן אריקסן החזירו את טוטנהאם מהקבר". ה"דיילי סטאר" הוסיף: "חלום ליגת האלופות שוב בחיים".

 

קיין מנחם את שחקני טוטנהאם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קיין מנחם את שחקני טוטנהאם(צילום: AFP)

 

באיטליה, כצפוי, טענו שליובנטוס הגיע הניצחון. "יובה זרקה הכל לפח", נכתב בכותרת הראשית של ה"קוריירה דלו ספורט". "טוטו ספורט" היה חריף יותר: "יובנטוס פשוט פחדה, החבורה של פוצ'טינו לא הייתה שווה יותר מדי".

 

"הסאן" כרגיל מתחכם בכותרת הראשית ()
"הסאן" כרגיל מתחכם בכותרת הראשית

טוטנהאם בכותרות הראשיות ()
טוטנהאם בכותרות הראשיות

 

 

 

ומה היה לשחקנים עצמם להגיד? "הצגנו יכולת נהדרת, זו תוצאה מצוינת", התלהב הארי קיין, שכבש את השער הראשון של טוטנהאם. "הוכחנו אופי ולהגיע עם שני שערי חוץ לוומבלי זה נהדר". גם כובש שער השוויון, כריסטיאן אריקסן, המשיך באותו הקו: "נגיע לגומלין מלאי ביטחון עצמי, אני כבר מצפה לזה".

 

קיין חוגג בטורינו. "זו תוצאה מצוינת" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קיין חוגג בטורינו. "זו תוצאה מצוינת"(צילום: רויטרס)

 

מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הוסיף: "משחק פנטסטי. אני רוצה לברך את השחקנים. להיות בפיגור 2:0 מול קבוצה כזו, זה לא פשוט בכלל. משחק בשמינית הגמר הוא תמיד לפחות 180 דקות, כך שהכל עוד פתוח. אם אתם שואלים אותי, הגיע לנו יותר לנצח מאשר לסיים בתיקו".

 

מי שירד מאוכזב מכר הדשא הוא פדריקו ברנרדסקי מיובה: "דווקא אחרי שהובלנו 0:2 לא הצלחנו לשמור על הקצב. זו תוצאה מאכזבת כי הגיע לנו לנצח. ועדיין, נגיע לגומלין עם הראש למעלה בידיעה שאפשר לנצח שם. לחץ? זה טבעי בשלב כזה בליגת האלופות".

 

הגומלין יהיה לפרוטוקול. שחקני סיטי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הגומלין יהיה לפרוטוקול. שחקני סיטי(צילום: AFP)

 

קומפאני: "באזל שיחקה כמו צ'לסי"

מנצ'סטר סיטי, כאמור, טיילה עם 0:4 בבאזל, שהפך את הגומלין באיתיחאד לפרוטוקול בלבד. "שיחקנו מול חמישה שחקני הגנה, דומה מאוד לצ'לסי ולדרך שבה הם יוצאים קדימה, אבל הצגנו משחק נהדר", אמר וינסנט קומפאני, שחזר לשחק בצ'מפיונס לראשונה מאז מאי 2016.

 

אילקאי גנדוגאן, שכבש צמד (שני השערים הראשונים שלו העונה בליגת האלופות) והצטיין במדים התכולים, הפתיע: "התוצאה נראית מושלמת, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר בהרבה דברים. תזכרו שבאזל מסוגלת לכבוש גם במשחק החוץ".

פורסם לראשונה 14/02/2018 00:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שחקני טוטנהאם חוגגים
צילום: רויטרס
מומלצים