שתף קטע נבחר

האם שאיבדה את ילדיה בתאונה בשומרון: "חור שחור בלב שלי"

שירלי ליפניק, שאיבדה את ילדיה בתאונת דרכים סמוך לשבי שומרון בחודש שעבר, מתאוששת והחלה לדבר: "יהיה לי קשה מאוד להתמודד עם האובדן העצום וגם עם השיקום". אתמול שוחררה מטיפול נמרץ והועברה למחלקת ריאות

 

ליפניק. "יהיה לי מאוד קשה להתמודד עם האובדן העצום וגם עם השיקום" (צילום: באדיבות המשפחה) (צילום: באדיבות המשפחה)
ליפניק. "יהיה לי מאוד קשה להתמודד עם האובדן העצום וגם עם השיקום"(צילום: באדיבות המשפחה)

 

שירלי ליפניק, שאיבדה את שני ילדיה בתאונת דרכים לפני כחודש בשומרון, מתאוששת לאיטה מהפציעה הקשה בתאונה ומדברת לראשונה על התאונה: "כל האובדן העצום הזה הוא חור שחור בלב שלי". ליפניק שוחררה אתמול (ב') מהמחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא והועברה לאשפוז במחלקת ריאות.

 

 

ליפניק, שנושמת בכוחות עצמה, החלה לדבר בלחש על התאונה ועל אובדן הילדים אורי ורואי ז"ל: "אני יודעת שיהיה לי מאוד קשה להתמודד עם האובדן העצום וגם עם השיקום. כרגע אני מאוד מוטרדת מבר המצווה של בני אחיה, שאמורה להתקיים השבת, ומייחלת שהיא תתקיים בזמנה בשביל הילד שלי ובשביל כל האנשים שטרחו ועמלו".

 

חגיגת בר המצווה של הבן אחיה אמורה להתקיים בשבת הקרובה ביישובם שבי שומרון, אך טרם ידוע היכן היא תיערך בשל מצבה של האם שירלי: "אני ממש מקווה שנוכל לקיים את התפילה בבית הכנסת ביישוב ולעשות את הקידוש שלאחר התפילה בצורה מכובדת כדי להודות לעם ישראל".

אחיה ליפניק, שיחגוג בר מצווה. "מייחלת שהחגיגה תתקיים בזמנה" (צילום: שי כהן) (צילום: שי כהן)
אחיה ליפניק, שיחגוג בר מצווה. "מייחלת שהחגיגה תתקיים בזמנה"(צילום: שי כהן)

שירלי ביקשה להודות לכל מי שסייע למשפחה לאחר התאונה: "חשוב לי להודות לעם ישראל שסייע לכל המשפחה שלנו לעבור את הטרגדיה הזאת, אם בדיבור, אם במעשה ואם בתפילה. אם בר המצווה תתקיים בסוף בבית החולים, אני רוצה שגם הצוות הרפואי ישתתף".

 

למרות השיפור במצבה לשירלי צפוי עוד הליך שיקום ארוך מאוד. שי כהן, אביה של שירלי, שנמצא כל היום ליד מיטתה יחד עם שאר בני המשפחה, סיפר: "כל המשפחה ממשיכה ומתפללת להמשך החלמתה של שירלי ושל שאר פצועי ישראל. האחדות שנוצרה לאחר התאונה בעם ישראל רק מחזקת אותנו ונותנת לנו כוח להמשיך ולתמוך בשירלי ובבני המשפחה".

 

בחודש שעבר נהרגו רואי ואורי ליפניק ז"ל בתאונה קשה בכביש 557 סמוך ליישובם שבי שומרון. בתאונה נפצעו גם האב אוהד ובנו בן החמישה חודשים באורח קל והבן אחיה נפצע קשה. כל בני המשפחה שוחררו כבר מבית החולים למעט האם שירלי, שנפצעה באורח הקשה ביותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות המשפחה
ליפניק עם בעלה וילדיה
צילום: באדיבות המשפחה
מומלצים