שתף קטע נבחר

וינצ'נזו מונטלה: " פול פוגבה שחקן ענק, מקווה שיעדר"

קשר מנצ'סטר יונייטד הגיע עם קבוצתו לספרד לקראת המשחק בשמינית גמר ליגת האלופות, למרות דיווחים על מחלה וסכסוך בינו לבין מוריניו. מאטה על המנג'ר: "כשהוא הגיע לקבוצה המשפחה שלי דאגה". מאמן סביליה: "נצטרך לקשור את אלכסיס סאנצ'ס"

פול פוגבה טס עם מנצ'סטר יונייטד לספרד לקראת המשחק מחר מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות (ד', 21:45) למרות דיווחים בעיתונות הבריטית על משבר ביחסים בינו לבין מוריניו.

 

לאחר ההפסד לניוקאסל בליגה דווח ב"דיילי מירור" שהפורטוגלי צרח על הצרפתי ודרש ממנו להשתפר. פוגבה נעדר מהניצחון 0:2 על האדרספילד בגביע האנגלי בשבת האחרונה ומוריניו טען שהוא היה חולה. אנדר הררה ומרקוס ראשפורד החלימו מפציעות ונכללים בסגל. מרקוס רוחו, פיל ג'ונס, זלאטן איברהימוביץ' ומרואן פלאיני פצועים וייעדרו.

 

פוגבה באימון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פוגבה באימון(צילום: AFP)

 

מאמן סביליה, וינצ'נזו מונטלה, התלוצץ: "למנצ'סטר יונייטד יש קבוצה פנטסטית ואלכסיס סאנצ'ס השתפר מאוד במהלך הקריירה שלו. איך נוכל לעצור אותו? אני באמת לא יודע, נצטרך לקשור אותו. אני גם מקווה שפול פוגבה לא ישחק, הוא שחקן פנטסטי, ענק. עובדה שהוא היה היקר ביותר בעולם לפני שניימאר עבר לפריז סן ז'רמן. בסך הכל אני מרוצה מהכושר של הקבוצה שלי, אבל אנחנו עדיין יכולים וצריכים להשתפר".

 

מוריניו. אין בעיה בינו לבין מאטה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מוריניו. אין בעיה בינו לבין מאטה(צילום: AFP)

 

מאטה: "אף פעם לא הייתה לי בעיה עם מוריניו"

חואן מאטה נחשב העונה לאחד משחקני המפתח של מנצ'סטר יונייטד ומשחק באופן קבוע בהרכב שמעלה ז'וזה מוריניו. ההנהלה אף האריכה בחודש שעבר בשנה את החוזה שלו, אשר אמור היה להסתיים בתום העונה הנוכחית. הדבר לא נראה טבעי להרבה אנשים שזוכרים את התקופה המשותפת של מוריניו ומאטה בצ'לסי. כזכור, הספרדי שותף ב-11 משחקים בלבד במדי הבלוז בתחילת עונת 2013/14, לפני שעזב לשדים האדומים בחלון ההעברות בינואר.

 

השחקן התייחס לכך במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר: "זה נכון שקיבלתי טלפונים מחברים ובני משפחה שדאגו לי אחרי ששמעו שמוריניו מונה למנג'ר, אבל אני ידעתי שלא הייתה לי שום בעיה אישית איתו. מה שהפריע לי זה שנפוצו כל מיני שמועות ושקרים לגבי דברים שלא היו ולא נבראו". 

 

מאמן סביליה, וינצ'נזו מונטלה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מאמן סביליה, וינצ'נזו מונטלה(צילום: getty images)

במשחק נוסף תארח שחטאר דונייצק את רומא ותנסה לעלות לרבע הגמר לראשונה מזה שבע שנים. בפעם הקודמת שהקבוצה האוקראינית הצליחה לעשות זאת היא גברה על אותה היריבה. הג'אלורוסי, שלא עלו לרבע הגמר כבר 10 שנים, מדורגים במקום השלישי בליגה האיטלקית אחרי שרשמו שלושה ניצחונות רצופים. אלסנדרו פלורנצי סובל ממחלה, נעדר מהאימון שהתקיים היום ונמצא בספק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים