שתף קטע נבחר

בסכנין מרוצים: "לפחות נעמוד במטרה להישאר בליגה"

ההנהלה ציפתה בתחילת העונה להתברג בפלייאוף העליון, אבל בהתאם לנסיבות היא מסתפקת כעת בהישארות. טל בנין: "צריך להמשיך בדרך הזו ולהציג כדורגל חיובי". סגס תאמבי צפוי לעזוב בסיום העונה

שביעות רצון גדולה בקרב אנשי בני סכנין לאחר ה-0:2 אמש (שבת) על הפועל אשקלון. הניצחון השני ברציפות של הקבוצה הרחיק אותה 13 נקודות מהקו האדום. "אמנם הגענו לחוף מבטחים, אבל אסור לנו להרפות", אמר הבוקר גורם בהנהלה. "בתחילת העונה הצבנו לנו למטרה להיות בפלייאוף עליון, אבל לצערנו בדרך היא התחלפה למטרה אחרת והיא שנישאר בליגה. נראה שלפחות נצליח לעמוד במטרה השנייה ונישאר".

 

לטבלת ליגת העל

 

מי שזכה למחמאות הוא המאמן טל בנין שבוחר לשחק במערך ההתקפי. ראשי הקבוצה התייחסו לאופי המשחק של בנין כשטענו בשיחות פנימיות כי אם הקבוצה הייתה משחקת כך מתחילת העונה המצב היה טוב ביותר. המאמן עצמו ביקש לשמור על איפוק: "נכון ששני הניצחונות חשובים, אבל אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו ותוך כדי גם להמשיך ולהשתפר עם הצגת כדורגל חיובי".

 

טל בנין. זכה לשבחים מההנהלה (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
טל בנין. זכה לשבחים מההנהלה(צילום: אלעד גרשגורן)

 

סגס תאמבי צפוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה הנוכחית. תאמבי אינו זוכה להזדמנויות מבנין ובנוסף מסיים את חוזהו במועדון בסוף העונה. מי שמחזיקה בזכות ראשונים על השחקן היא מכבי חיפה. הוא עצמו שואף לשחק בחו"ל, ובסכנין ידרשו תמורתו דמי השבחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
בני סכנין חוגגת
צילום: אבי רוקח
מומלצים