שתף קטע נבחר

שבוע לפני פ.ס.ז': ריאל מדריד הפסידה לאספניול

בהרכב משני ולאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, הבלאנקוס הציגו יכולת חלשה במיוחד ונכנעו 1:0 למארחת. ג'רארד מורנו כבש עמוק בתוך תוספת הזמן. שער חוקי שלו לא אושר

 

ריאל מדריד נעצרה. אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, הבלאנקוס הפסידו הערב (שלישי) 1:0 בחוץ לאספניול וזה קרה בצורה הכי דרמטית שאפשר, שער במהלך האחרון של המשחק.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

שבוע לפני הגומלין מול פריז סן ז'רמן, זינדין זידאן העלה הרכב משני במיוחד, כששוב כריסטיאנו רונאלדו לא היה אפילו בסגל. גארת' בייל פתח כחלוץ יחיד וסיפק יכולת חלשה מאוד. 

 

ככה ריאל לא תעבור את פ.ס.ז'. נאצ'ו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ככה ריאל לא תעבור את פ.ס.ז'. נאצ'ו(צילום: רויטרס)
 

דווקא המארחת הייתה עדיפה וג'רארד מורנו הגיע למספר מצבים טובים, אבל הוא נעצר פעם אחר פעם על ידי קיילור נבאס. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הוא סוף סוף חגג. סרחיו גרסיה העביר רוחב ומורנו הגיע מאחור כדי לנעוץ את שער הניצחון ברשת.

 

עוד במחצית הראשונה, שער חוקי של החלוץ הספרדי נפסל בטענה מוטעית לנבדל. בצד השני, פנדל שהיה אמור להישרק לטובת ריאל, נעלם מעיני השופט.

 

מהלך המשחק

דקה 7': כמעט הראשון של ריאל. גארת' בייל, שעלה כחלוץ יחיד, הגיע לנגיחה נוחה מחמישה מטרים, אבל דייגו לופס באינסטינקט גדול, הצליח להדוף לקרן.

 

14': איסקו חיפש את אחד החברים שלו, הכדור פגע ברגל של שחקן אספניול ושינה כיוון, לופס היה במקום ושוב הדף לקרן.

 

וראן ויורנטה עוצרים את גרסיה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
וראן ויורנטה עוצרים את גרסיה(צילום: EPA)

14' הקרן הזאת כמעט הפכה לשער. רפאל וראן היה פנוי ברחבה וחיפש את הפינה, אבל החטיא את המסגרת בכמה סנטימטרים. 

 

27': טעות בהגנה של ריאל כמעט מסדרת לאספניול שער. ג'רארד מורנו נותר לבדו מול נבאס, אבל נגיעה קטנה של הקוסטה ריקני הצילה שער בטוח.

 

מרטין מנסה לחמוק מחכימי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרטין מנסה לחמוק מחכימי(צילום: AFP)

 

31': אספניול כובשת, אבל השער נפסל בטענת נבדל, שכנראה כלל לא היה. ג'רארד מורנו הפעם הכניע את נבאס, אבל זה לא נחשב והטענות שלו נראות מוצדקות לחלוטין.

 

41': עוד טעות שיפוט קריטית, הפעם נגד ריאל מדריד. גארת' בייל הניף את השמאלית וניסה לכבוש, ויקטור סאנצ'ס גלש לכדור וללא ספק עצר אותו עם היד. השופט החליט להתעלם.

 

כבש שער חוקי, השופט חשב אחרת. מורנו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
כבש שער חוקי, השופט חשב אחרת. מורנו(צילום: רויטרס)

 

56': עוד מצב של ג'רארד מורנו. הספרדי ניסה למצוא את הפינה, אבל הנגיחה שלו הלכה לידיים של נבאס.

 

77': מורנו ממשיך לבחון את היכולות של נבאס, הקוסטה ריקני שוב הראה שהוא בכושר מצוין. נגיחה של החלוץ הספרדי הסתיימה בידיים של נבאס.

 

88': ההזדמנות החמשת אלפים של מורנו לכבוש שער. שוב החלוץ ברח להגנה של ריאל והפעם עם הרגל חיפש את הפינה הרחוקה, אבל הכדור חמק חצי מטר מהעמוד.

 

93': שער! 0:1 לאספניול. עמוק בתוך תוספת הזמן, אספניול סוף סוף כובשת. נחשו מי? נכון, ג'רארד מורנו - במצב השלושה מיליארד שלו הערב הוא הכניע את נבאס וסיים לריאל רצף של ארבעה ניצחונות. כל הברכות למבשל סרחיו גרסיה.

 

בסוף הוא חגג. מורנו בטירוף (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בסוף הוא חגג. מורנו בטירוף(צילום: רויטרס)

הרכבים

אספניול: דייגו לופס; מארק נבארו, דייויד לופס, אוסקר דוארטה, ארון מרטין; סרג'י דארדר, קרלוס סאנצ'ס, ויקטור סאנצ'ס (אסטבן גראנרו, 70), פאבלו פיאטי (לאו בפטיסטאו, 79); סרחיו גרסיה, ג'רארד מורנו.

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס; אשרף חכימי, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו; מרקוס יורנטה, מתאו קובאצ'יץ' (בורחה מיוראל, 89), לוקאס ואסקס, איסקו (קארים בנזמה, 69), מרקו אסנסיו; גארת' בייל (דני סבאיוס, 81).

 

ג'ירונה ניצחה את סלטה ויגו והתקרבה למקום השישי

הפתעת העונה בליגה הספרדית, ג'ירונה, ממשיכה להדהים את כולם והערב גברה 0:1 על סלטה ויגו והתקרבה שתי נקודות בלבד מהמקום השישי, המוביל בעונה הבאה לליגה האירופית. מדהים. פורטו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-15.

 

הקבוצה הקטנה מקטלוניה התאוששה מהתבוסה 6:1 לברצלונה וחלפה על פני ויגו בטבלה. במחזור הבא משחק חשוב למארחת שתצא לוויאריאל, שמדורגת חמישית. ניצחון - והחלום האירופי חי וקיים.


פורסם לראשונה 27/02/2018 20:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים