שתף קטע נבחר

לברון שוב כיכב, קליבלנד חזרה להפסיד

הקאבס כמעט השלימו קאמבק מול פילדלפיה, אבל נכנעו ליכולת מצוינת של ג'ואל אמביד ובן סימונס בדרך ל-108:97. ג'יימס שוב נתן הצגה (30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) שלא הספיקה, ג'יי.אר סמית' הושעה. ניצחון רביעי רצוף לל.א לייקרס הלוהטת ואייזיאה תומאס

 

היורש? לברון משקיף על סימונס (צילום: AP) (צילום: AP)
היורש? לברון משקיף על סימונס(צילום: AP)

 

המהפכה המפתיעה של קליבלנד בסגל אולי הלהיבה בהתחלה, אבל לאט לאט אנחנו מגלים שהיא לא בהכרח הפכה אותה לקבוצה טובה הרבה יותר. הלילה (בין חמישי לשישי) גם פילדלפיה הייתה גדולה עליה.

 

  • לטבלאות ה-NBA

 

קליבלנד (25:36) - פילדלפיה (27:33) 108:97

הפסד שלישי לקאבס בששת המשחקים האחרונים, בערב שבו הם לא הובילו אפילו פעם אחת. הסיקסרס כמעט איבדו יתרון של 13 נקודות ברבע הרביעי ו-2:25 דקות לסיום שלשה של קייל קורבר כבר צמצמה ל-95:94, אבל הצעירים של פילי קלעו את שמונה הנקודות הבאות.

 

לברון ג'יימס טען שהוא לא ראה את שלטי ה"פילי רוצה לברון" ו"להשלים את התהליך" שהופיעו השבוע בכביש המהיר לקליבלנד, אבל הוא שמח מכך שהאוהדים מעוניינים בו. הלילה הוא אולי קיבל חומר למחשבה בעניין הזה מקבוצה מבטיחה שניצחה בצורה משכנעת וקטעה רצף של 11 הפסדים מול קבוצות שזכו באליפות המזרח.

 

לברון ולארי נאנס ג'וניור מנסים לעצור את אמביד (צילום: AP) (צילום: AP)
לברון ולארי נאנס ג'וניור מנסים לעצור את אמביד(צילום: AP)

אחרי חודש פברואר החלומי שלו לברון לא סיפק עוד טריפל-דאבל, אבל היה בהחלט קרוב אליו עם 30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. גם השורה הסטטיסטית המרשימה הזאת לא הספיקה מול 22 נקודות של ג'יי.ג'יי רדיק, 17 נקודות, 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים של ג'ואל אמביד ו-18 של בן סימונס, שגם צלף שלשה חשובה ברגעי ההכרעה. מאז ה-6 בפברואר פילדלפיה כבר במאזן 2:8, וכעת היא רחוקה רק שני משחקים וחצי מסגנית האלופה.

 

וכאילו ההפסדים לבדם לא מספיקים, קליבלנד נאלצת להתמודד גם עם צרות נוספות. לפני תחילת המשחק הקבוצה הודיעה על כך שג'יי.אר סמית' מושעה ממשחק אחד בגלל בעיית משמעת. ג'ורדן קלרקסון הורחק אחרי שזרק כדור על דריו שאריץ' בתגובה להטבעה בגארבג' טיים.

 

מיאמי (30:32) - ל.א לייקרס (34:27) 131:113

אייזיאה תומאס ודוויין ווייד, ששיחקו רק לא מזמן בקליבלנד הדועכת, נפגשו עם הקבוצות החדשות שלהם. תומאס היה זה שלקח את הדו-קרב הזה עם 29 נקודות, שיא עונתי, שסחפו את הלייקרס הלוהטים לניצחון רביעי רצוף וראשון במיאמי מאז פברואר 2008.

 

ג'וליוס רנדל הוסיף 25 נקודות עבור האורחים, שנמצאים במגמת שיפור ורחוקים שישה משחקים מדנבר השמינית במערב. "פלאש" הוביל את ההיט, שעדיין מחזיקים במקום השמיני במזרח, עם 25 משלו.

 

תומאס ניצח את ווייד (צילום: MCT) (צילום: MCT)
תומאס ניצח את ווייד(צילום: MCT)

 

פורטלנד (26:36) - מינסוטה (27:38) 99:108

חמש דקות לסיום לוח התוצאות בפורטלנד עוד הראה 86:86. ריצת 0:10 במאני טיים בהובלת אל-פארוק אמינו, סי.ג'יי מקולום ודמיאן לילארד היא זאת שהכריעה את קרב הצמרת המסקרן.

 

הבלייזרס השלימו 21:33 ברבע האחרון ונדבקו למפסידה, שקרובה אליהם מרחק חצי משחק בלבד במקום השלישי במערב. לילארד התפוצץ עם 35 נקודות באחוזים רעים לשלוש (4 מ-12). קארל-אנתוני טאונס הוביל את הטימברוולבס, שמתגעגעים לג'ימי באטלר הפצוע, עם 34 ו-17 ריבאונדים.

 

עוד התפוצצות לאוסף. לילארד (צילום: AP) (צילום: AP)
עוד התפוצצות לאוסף. לילארד(צילום: AP)

 

סקרמנטו (43:19) - ברוקלין (43:20) 111:116

הקינגס קטעו רצף של חמישה הפסדים, ועשו את זה באופן הכי דרמטי שיש. בוגדן בוגדנוביץ' הצטיין בקלאץ' ושתי קליעות עונשין שלו סידרו לסקרמנטו את הניצחון הקשה אחרי איבוד יתרון ברבע הרביעי, בזכות 11:16 בהארכה. תקלה טכנית (שקרתה בפעם השנייה בשמונה ימים בסקרמנטו) לא איפשרה לראות את הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מהמשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לברון ג'יימס
צילום: רויטרס
מומלצים