שתף קטע נבחר

"קולולם" ישירו בוועידה של המדינה

מיזם שירת ההמונים "קולולם", מגיע לוועידת ה-70 של קבוצת "ידיעות אחרונות" - "ישראל, סיפור הצלחה". גם אתם יכולים להשתתף

אחת ההצלחות המפתיעות של השנה האחרונה היא "קולולם" - מיזם חברתי לשירת המונים שכבש את המדינה. עכשיו יש לכם הזדמנות לשיר בהרמוניה עם עוד מאות אנשים זרים באירוע מיוחד של "קולולם" שייערך בוועידת ה-70 שנה של קבוצת "ידיעות אחרונות" - "ישראל, סיפור הצלחה"

 

 

"קולולם" הוא מיזם מוזיקלי חברתי שנוצר כדי להפגיש אנשים מכל גווני הקשת החברתית בישראל דרך מוזיקה. אירוע "קולולם" מזמין אנשים להתכנס יחד, להניח לכל מה שמפריד ומבדיל ביניהם ופשוט לשיר ביחד. עשרות אלפי אנשים כבר השתתפו בשישה אירועים שונים ושרו ביחד את השירים "אור גדול", "לשיר איתך" ועוד, ומיליוני אנשים נחשפו לקליפים של "קולולם" ברשתות החברתיות.

 

עכשיו מגיעים יזמי "קולולם" לוועידת "ישראל, סיפור הצלחה" של קבוצת "ידיעות אחרונות". באירוע, שיתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-25 במרץ, יערכו יזמי "קולולם" הפקה מיוחדת שנקראת talk קולולם. הם יסבירו מה הוביל אותם להקים את המיזם החדשני ויובילו את הקהל בביצוע של שיר אהוב שייבחר לרגל האירוע.

 

הפעילות של "קולולם" תחתום את יום הוועידה החגיגי, בהנחיית ירדנה ארזי ודני קושמרו. בוועידה, שתועבר בשידור חי ב-ynet, יראיין שלמה ארצי את נשיא המדינה ראובן ריבלין, וישתתפו בה הרמטכ"לים לדורותיהם, ראשי הסטארט-אפ ניישן ובכירי הכלכלה, התרבות והתעשייה הישראלית.

 

"ישראל, סיפור הצלחה" - אירוע מיוחד של קבוצת "ידיעות אחרונות", 25 במרץ בבנייני האומה בירושלים. לפרטים ולהרשמה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך אחד הקליפים של "קולולם"
לאתר ההטבות
מומלצים