שתף קטע נבחר

בבית"ר מבינים: שכטר יעזוב בסיום העונה

למרות פגישה שצפויה להיערך בשלישי בין הצדדים, במועדון יודעים שלא יוכלו לעמוד בהצעות בהן החלוץ מחזיק ממכבי ת"א והפועל ב"ש. בניגוד לאחרים, לא יעלה ליציע בשל כך

אלי טביב ואלי אוחנה צפויים להיפגש עד יום שלישי עם איתי שכטר על מנת לקבל החלטות לקראת העונה הבאה. שני הצדדים מודעים כי לאור ההתקרבות של הקפטן למכבי ת"א, כפי שפורסם ב-ynet וההצעה שקיבל מהפועל באר-שבע, יהיה קשה מאוד לעמוד בתחרות ולהאריך את חוזהו.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

בשלב הזה בבית"ר מתכוונים להציע לשכטר חוזה לעונה אחת בשכר של 200 אלף דולר עם אופציה לעונה נוספת מצידה של הקבוצה, פורמט שאין סיכוי ששכטר יסכים לקבל. החלוץ יודע שהוא יכול להרוויח כ-350 אלף דולר בקריית שלום או בב"ש.

 

שכטר. לאן הוא יעבור? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שכטר. לאן הוא יעבור?(צילום: עוז מועלם)

מאז הפגישה הראשונה בין סוכנו של שכטר, אבי נמני, לנציגי בית"ר לפני מספר שבועות, לא היה כל קשר בין הצדדים. למרות הכל, היחסים בין שני הצדדים הגונים. בבית"ר מבינים שלא יוכלו לעמוד בהצעות של מכבי ת"א וב"ש ולכן בניגוד לשחקנים אחרים שבסיטואציה דומה לא שיחקו או עלו ליציע, שכטר ימשיך לשחק עד תום העונה באופן מלא ללא סנקציות.

 

החלוץ יחזור הערב (ראשון, 21:00) להרכב במשחק בטדי מול הפועל עכו, אחרי שריצה עונש השעיה בשל צבירת כרטיסים צהובים בגומלין הגביע מול הפועל כפר סבא, כמו גם מיקי סירושטיין. מי שעוד ישוב להרכב הוא אנטואן קונט, שבשל בעיות אישיות והסדר ענייני המשפט שלו בצרפת, קיבל חופשה של מספר ימים. שון גולדברג ימשיך לקבל קרדיט, כשמרסל הייסטר פצוע בכל מקרה. אופיר קריאף ישוב להרכב יחד עם חן עזרא, כשישנה התלבטות בין אנתוני וראן ליקוב סילבסטר בקו הקדמי.

 

טביב. לא יפעיל סנקציות על שכטר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
טביב. לא יפעיל סנקציות על שכטר(צילום: אבי רוקח)

 

בבית"ר מודעים כי הם חייבים לנצח הערב במשחק הביתי (היציע המזרחי עדיין סגור) את האחרונה בטבלה על מנת לעבור לפחות את מכבי ת"א לקראת הפלייאוף העליון. בשבוע הבא תתארח הקבוצה מול הפועל רעננה בנתניה במחזור הסיום של העונה הסדירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים