שתף קטע נבחר

אוהדי בני יהודה ניסו לפגוע בבוארון

מגן הפועל חיפה, אילן בוארון, הותקף בסיום משחק קבוצתו נגד בני יהודה (1:1) על ידי אוהדי היריבה. כח המשטרה שנכח במקום, הפריד בין הניצים

אוהדי בני יהודה התפרעו היום (שבת) לאחר סיום משחק קבוצתם נגד הפועל חיפה (1:1). בין היתר, ניסתה קבוצת אוהדים לפגוע פיזית במגן הפועל חיפה, אילן בוארון. השחקן, שיצא מחדר ההלבשה בדרכו לאוטובוס של הקבוצה, נתקל באוהדי בני יהודה שקיללו אותו. בוארון ענה לאוהדים, שבתגובה ירקו עליו וניסו לפגוע בו פיזית. כח משטרה שהיה במקום הפריד בין הצדדים ועזר לבוארון להגיע לאוטובוס.
גיא לוי, מאמן הפועל חיפה, כעס מאוד על שיפוטו של אסף קינן ובייחוד על הפנדל, שלא נשרק לטענתו, לאחר הכשלה ברורה ברחבת בני יהודה. לוי:" לפי צילומי הטלוויזיה היה פנדל ברור לחלוטין. חבל שהשופט קבע את תוצאת המשחק היום. חוץ מזה, במחצית הראשונה לא נראינו טוב על המגרש, אבל כניסתם של פאצ'ה ואניצי'ץ, במחצית השנייה, הפיחו רוח חיים בקבוצה. בסיום, אני מאוכזב מהתוצאה כי היינו צריכים לנצח."
בבני יהודה לא חגגו את התיקו, אבל ראו נקודת אור בכך שעצרו את ההידרדרות של הקבוצה. "חבל שלא ניצחנו היום במשחק ביתי, אבל היה חשוב לנו לעצור את הסחף השלילי בשכונה, ועשינו את זה", אמר חלוץ הרכש החדש-ישן של הקבוצה, קובי רפואה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
גיא לוי. מתלונן על השיפוט
צילום: צפריר אביוב
מומלצים