שתף קטע נבחר

פשיטה בלוד: 20 סוחרי סמים נעצרו, דירות ורכבי פאר הוחרמו

בפשיטה של המשטרה ויחידת יהלום ברשות המסים נעצרו 20 חשודים בסחר בסמים, הלבנת הון ועבירות מס. בנוסף נתפס רכוש במיליוני שקלים ובו דירות, מגרשים, רכבי יוקרה ושטח וכסף מזומן

 

 

 

מכוניות יוקרה, רכבי שטח, כסף מזומן, דירות ומגרשים. כ-20 חשודים בסחר בסמים, הלבנת הון ועבירות מס נעצרו הבוקר (ד') בלוד ורכוש במיליוני שקלים נתפס כחלק ממבצע משותף של היחידה המרכזית במשטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המסים.

 

במהלך חקירה סמויה עלה חשד במשטרה וברשות המסים כי כספים שמקורם בסחר בסמים שימשו לצבירת רכוש רב על ידי החשוד המרכזי ובני משפחתו, לרבות מגרשים, דירות, רכבי יוקרה, רכבי שטח וציוד מכני והנדסי. 

החרמת כלי הרכב (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
החרמת כלי הרכב(צילום: דוברות המשטרה)

 (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

כסף שנתפס בפשיטה בלוד (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
כסף שנתפס בפשיטה בלוד(צילום: דוברות המשטרה)

טרקטורון שהוחרם (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
טרקטורון שהוחרם(צילום: דוברות המשטרה)

 (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הבוקר הגיעו עשרות בלשים של היחידה המרכזית של מחוז מרכז, מלווים במשאיות גרר, על מנת להחרים את צי הרכבים של החשודים. הסנגורים של החשודים, עורכי הדין שוקרי אבו טביק ואורי בר עוז, הכחישו את החשדות כנגד לקוחותיהם וטענו כי הרכוש הושג כדין.

 

במקביל לגל המעצרים ביצעו השוטרים ואנשי יחידת יהלום חיפושים בבתי החשודים ובמשרדים, במהלכם נתפס כסף מזומן רב. פרט לחשוד המרכזי ובני משפחתו, נעצרה גם מתווכת נדל"ן, תושבת לוד, בחשד שסייעה לחשודים להוציא אל הפועל את עסקאות הנדל"ן תוך ביצוע, לכאורה, עבירות הלבנת הון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
כסף מזומן שנתפס בפשיטה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים