שתף קטע נבחר

"אם הוא יורה, תעמידי פני מתה": הקולות מהטבח בפלורידה נחשפים

המשטרה פרסמה שיחות שהתקבלו במוקד 911 מצד הורים לתלמידים ששהו בתיכון בזמן הירי שגבה את חייהם של 17 בחודש שעבר: "בתי מתחבאת מאחורי שולחן, היו 3 יריות בכיתה. אלוהים!"

 

 

"אם הוא יורה, תעמידי פני מתה". הקלטות שמע שפרסמה המשטרה חשפו את רגעי החרדה בתיכון מרג'ורי שטונמן דאגלס בעיר פארקלנד שבפלורידה, בעיצומו של הטבח שאירע במקום בחודש שעבר וגבה את חייהם של 17 תלמידים ומורים.  

 

השיחות נחשפו הלילה (יום ו') על ידי משרד השריף במחוז בראוורד וניתן לשמוע בהן הורים מבוהלים כשהם מנסים לדבר עם ילדיהם ששהו בתיכון ובמקביל קוראים לעזרה במוקד 911.

 

רגעי הבהלה בתיכון ()
רגעי הבהלה בתיכון

באחת מ-10 השיחות שתועדו נשמע קולה של אם שדיברה עם בתה בקו אחד ובמקביל שוחחה עם מוקדן המשטרה. "אני אוהבת אותך, הכול יהיה בסדר. האם את יכולה להתחבא איפשהו? האם את יכולה להתחזות למתה?", שאלה האם. בקו השני העביר המוקדן הנחיות לאם, ומשם לבת: "אל תעשי דבר. אל תשמיעי רעש. צריך להיות שקט מוחלט בחדר".

 

היורה, ניקולס קרוז (צילום: MCT) (צילום: MCT)
היורה, ניקולס קרוז(צילום: MCT)

 

 

בשיחה נוספת מספרת אם כי בתה שלחה לה הודעה על הירי שמתרחש בתיכון: "בתי בדיוק סימסה לי מבית הספר. היא אומרת שיש במקום יורה. היא מתחבאת מאחורי שולחן בכיתה, אבל קולות הירי הולכים ונשמעים יותר ויותר חזק". לאחר דקות של בהלה מספר האם למוקדנית: "המשטרה הגיעה. היו שלוש יריות בתוך הכיתה שלה. אלוהים".  

 

היורה, ניקולס קרוז, סטודנט בן 19, הואשם ב-17 סעיפים של רצח בכוונה תחילה. לפי הרשויות, קרוז סולק בשנה שעברה מבית הספר בשל בעיות משמעת. לאחר שביצע את הטבח הוא נמלט מהמקום בכך שנטמע בקרב התלמידים המבוהלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: CNN
בעיצומו של הטבח בפלורידה
צילום: CNN
מומלצים