שתף קטע נבחר

מתיחות שיא: שלטים נתלו נגד יעקב שחר

אוהדי מכבי חיפה הפגינו מול משרדו של הבעלים. אליסון דוס סנטוס יודח מההרכב, אטיין ריינן יפתח במקומו בקרב התחתית באשקלון (שבת, 19:00)

לחץ גדול במכבי חיפה לקראת משחק החוץ הקשה הצפוי לקבוצה באשקלון מחר (שבת, 19:00). אוהדים של הקבוצה תלו שלטים סמוך למשרדו של הבעלים יעקב שחר, שעליהם נכתב בין השאר: "תתחיל להתעורר, העסק שלך זה החיים שלנו". מדובר במסר חד וברור לבעלים, שרבים מחצי הביקורת של האוהדים מופנים אליו כמי שאשם בעיניהם בשנים הקשות של הקבוצה, למרות ההשקעה הכספית הגדולה שלו.

 

לטבלת ליגת העל

 

אוהדים רבים מרגישים שאחרי שנים רבות כל כך במועדון, שחר שבע. אולם נשיא המועדון, שראה שנים ארוכות ומפוארות של הצלחות, מאמין שלמרות שבע השנים הרעות הוא יצליח להחזיר את חיפה לצמרת הכדורגל הישראלי.

 

 

יעקב שחר. אוהדים טוענים שהוא שבע (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יעקב שחר. אוהדים טוענים שהוא שבע(צילום: עוז מועלם)

 

ארגון "הקופים הירוקים" הבהיר אמנם כי אין בכוונתו להגיע לעודד מחר, אך אוהדים רבים מתכוונים להגיע ולתמוך בקבוצה בכל זאת, מתוך ההבנה כי מדובר בקרב משמעותי מאוד למועדון. הפסד יקרב את הקבוצה עד כדי חמש נקודות מהקו האדום. פרד רוטן, שמעמדו התערער מאוד לאחר התבוסה בדרבי, לא צפוי להמשיך בעונה הבאה והנק פרייזר הוא המעומד המוביל להחליפו.

 

אטיין ריינן יפתח בהרכב על חשבונו של אליסון דוס סנטוס, שגם הוא לא ימשיך בעונה הבאה. רמי גרשון נראה אמנם לא פחות רע מדוס סנטוס, אך הברזילאי הוא זה שישלם את המחיר מאחר שלירוקים יהיה קשה מאוד להיפרד מהבלם הישראלי, שמחזיק בחוזה לעוד ארבע עונות עם שכר ענק של 450 אלף אירו לעונה.

 

 

פרד רוטן. לא הצליח להביא שינוי (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
פרד רוטן. לא הצליח להביא שינוי(צילום: אלעד גרשגורן)

 

רוטן מתלבט גם בין קוסטדינוב לאלברמן שסופסל במשחקים האחרונים והחלטה בעניין תתקבל רק סמוך לשריקת הפתיחה. למרות הטעות הקשה של אוהד לויטה, השוער צפוי להמשיך לקבל קרדיט גם מול אשקלון.

 

הרכב משוער: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אטיין ריינן, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביציה, סינטיהו סלליך, עומר דמארי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אוהדי מכבי חיפה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים