שתף קטע נבחר

קורצקי: "מצפים מעצמנו להמשיך ביכולת הטובה"

מאמן הפועל רעננה לא מפחד מבית"ר ירושלים (ראשון, 20:30): "רוצים לשחק כמו ששיחקנו בשבועות האחרונים". אור דסה: "עבורנו זה משחק רגיל". בן בנימין יחזור להרכב במקומו של אלי בבייב

אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה, הפועל רעננה תנסה לסיים הערב (ראשון, 20:30) את העונה הסדירה בטעם טוב עם ניצחון מפתיע על בית"ר ירושלים בנתניה.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "ההפסד לפתח תקווה היה מאוד מאכזב כי הצגנו יכולת טובה והמשכנו את המומנטום שלנו מבחינת כדורגל. לצערי בסופו של דבר הפסדנו. אנחנו לוקחים את הדברים היותר טובים מהמשחק הזה, תיקנו את הדברים שנפלנו בהם והתכוננו למשחק מול בית"ר, שהוכיחה שהיא לא במקרה מועמדת לאליפות".

 

קורצקי. "תיקנו את הדברים שנפלנו בהם" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קורצקי. "תיקנו את הדברים שנפלנו בהם"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"ברור לנו שמחכה לנו אולי המשחק הכי קשה העונה", הוסיף קורצקי, "אבל אנחנו מצפים מעצמנו להמשיך את היכולת הטובה, לשחק כמו ששיחקנו בשבועות האחרונים ולעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

 

אור דסה: "למרות ההפסד למכבי פתח תקווה האווירה בקבוצה טובה. כולנו מגובשים. העונה שהפסדנו במשחק בשבת לא אומרת שלא שיחקנו טוב. קורצקי הכין אותנו כמו שצריך למשחק מול בית"ר, התכוננו לנקודות הטובות והפחות טובות של בית"ר. ברור שמדובר במשחק עם יותר קהל ומשחק שיותר מדברים עליו, אבל עבורנו זה משחק רגיל לכל דבר. באופן אישי אני מרגיש שאני חלק מהקבוצה והצלחתי להשתלב בצורה מצוינת ברעננה".

 

בן בנימין יחזור מעונש הרחקה להרכב במקומו של אלי בבייב. בשער יעמוד גיירמו ויסקארה. בן והבה, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה ועמנואל אמבולה יאיישו את עמדות ההגנה. בקישור ישחקו בן בנימין, אור דסה ונמניה ניקוליץ'. מוחמד כליבאת יפתח בכנף ימין ובכנף שמאל רועי זיקרי. בחוד יוצב שמעון אבוחצירה כחלוץ בודד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מנחם קורצקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים