שתף קטע נבחר

צעירי ושרם מחוץ לסגל מכבי פ"ת לקראת מכבי ת"א

המאמן שרון מימר מתכוון לתת הזדמנות לצעירים מוחמד סרסור ותאי בריבו, כחלק ממגמה של הצערת הקבוצה לקראת העונה הבאה

מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר שסימן את המקום השביעי כיעד עד לסיום העונה, החליט לאחרונה על שינוי מגמה ועל התחלה של מעין מהפכת צעירים. הכוונה היא להתחיל לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, ולתת זמן משחק משמעותי לשחקנים שמימר מאמין כי יוכלו להיות חלק מהרוטציה הקבועה של הקבוצה בעתיד הקרוב.

 

לטבלת ליגת העל

 

כבר במשחק הבית מחר (יום ב', 21:00) מול מכבי תל אביב, הוא צפוי לשלב שניים מהצעירים האלו - מוחמד סרסור ותאי בריבו. השניים יקבלו ככל הנראה דקות משחק על חשבונם של לירוי צעירי ועדן שרם שהודחו מהסגל. עבור צעירי שהחלים רק לאחרונה מפציעה ארוכה, מדובר בשבוע השני ברציפות שהוא מודח מהסגל.

 

שרון מימר. רוצה לסיים עם ניצחון על קבוצה גדולה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שרון מימר. רוצה לסיים עם ניצחון על קבוצה גדולה(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

בשבוע שעבר, כששמע הקשר שהוא לא בין ה-18 הרשומים בטופס, הוא נטל את חפציו ועזב בזעם את האצטדיון ובשל כך נאלץ להזמין את חבריו לקבוצה לארוחה. גורם המקורב לשחקן אמר: "מה ששרון עושה ללירוי ממש מוזר. עד לאחרונה, בשנתיים האחרונות לירוי נחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה".

 

ההערכה היא שאי הכללתו של צעירי בין ה-18 שמתלבשים למשחק נובעת מהעובדה שהוא מסיים חוזה, כשבמועדון ככל הנראה לא מתכוונים להמשיך עימו את ההתקשרות.

 

לירוי צעירי. לא בתוכניות של מימר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לירוי צעירי. לא בתוכניות של מימר(צילום: אורן אהרוני)

 

בקבוצה, שהשיגה העונה רק 4 נקודות מול קבוצות הצמרת, מקווים לשנות מחר מול מכבי תל אביב את המגמה הזו, ולסיים את העונה הסדירה עם ניצחון מול קבוצה גדולה. המגן אורי מגבו אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים להיראות טוב, גם נגד קבוצה טובה וכמו תמיד באים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
שרון מימר
צילום: ראובן כהן
מומלצים