שתף קטע נבחר

נעצר אביה של כוכבת ילדים: חשוד שהטריד מינית את המעריצות

האב, בן 48 מהשרון, חשוד כי במסגרת תפקידו בהפקה פעל בקבוצות של מעריצותיה ברשתות החברתיות ושלח לבנות 15-12 הודעות עם תכנים מיניים. מעצרו הוארך בשמונה ימים

אביה של כוכבת ילדים חשוד שהטריד מינית מעריצות צעירות: אביה של הכוכבת, זמרת מוכרת ושחקנית, נעצר בחשד להטרדה מינית של נערות מקבוצת המעריצות של בתו. כך הותר לפרסום הבוקר (יום ג'). מעצרו הוארך בשמונה ימים.

 

זה כמה שבועות שמתנהלת חקירה נגד האיש, תושב השרון בן 48, בעקבות תלונות של נערות בנות 15-12. לנוכח מעורבותו בהפקה של כוכבת הנוער, הוא היה מעורה במתרחש בקבוצת המעריצות. כמה מהן קיבלו הודעות בעלות תוכן מיני, ובמהלך החקירה עלה חשד שהשולח הוא אותו אב.

 

החקירה התנהלה באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף, ובמהלכה אספו השוטרים ראיות לכאורה נגדו - ואלו הובילו למעצרו אתמול. היום הובא בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה התנהלה ביחידת נוער חשיפה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז.

 

בעבר התראיינה הזמרת ל"ידיעות אחרונות", וסיפרה על המשמעות הגדולה שיש להוריה בחייה, וכן אמרה שהיא נוהגת להתייעץ איתם תכופות ולהיעזר בהם.

 

בראיון אחר אמר האב, כי בתו מתנהלת באופן עצמאי, מרוויחה מתמלוגים על השמעת שיריה ומהופעות רבות שהיא עורכת, אך הם לא נעזרים בה מבחינה כלכלית, אלא להיפך.

 

עו"ד אסף דוק מייצג את האב. לדבריו, הוא "מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. מדובר בתלונה שנולדה בחטא. הוא ניהל יחד עם בתו את קבוצת הוואטספ של המעריצות ובעקבות סכסוך עם אחת המנהלות והחלטה להסיר אותה מהקבוצה, נולדה תלונת השווא נגדו. מקווים שהדברים יתבהרו והוא ישוחרר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים