שתף קטע נבחר

נאור ציון חשוד שהכה אדם באגרוף: "הוא קילל אותי"

הבדרן עוכב לחקירה לאחר שלפי המשטרה גבר טען שביקש להצטלם איתו בקניון רמת אביב וספג ממנו אגרוף. לאחר החקירה שוחרר ציון בתנאים מגבילים. ציון: "הוא אמר לי - נפוצץ לך ת'צורה, יא מניאק, אז הדפתי אותו אחורה". המותקף: "אני עדיין בהלם"

 

חשוד בתקיפה. נאור ציון ()
חשוד בתקיפה. נאור ציון

נאור ציון עוכב לחקירה לאחר שעל פי החשד תקף אדם אחר. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים. האירוע התרחש אתמול בלילה (א') בקניון רמת אביב. ציון אמר בתגובה כי האזרח הוא שאיים עליו מילולית ואף פיזית ולכן גם הוא הגיש תלונה במשטרה.

 

לפי המשטרה, לטענת האזרח הוא ביקש מהבדרן ומהשחקן להצטלם איתו ולטענתו ציון הכה אותו במכת אגרוף. הוא התפנה בכוחות עצמו לבית החולים איכילוב בתל אביב והבוקר הגיש תלונה במשטרה, אלא שציון מכחיש: "הוא לא ביקש להצטלם איתי סלפי. אני אלך איתו למכונת אמת. הוא קילל אותי קללות מטורפות ללא סיבה - הוא משקר חד-משמעית". 

 

האזרח אמר ל-ynet: "אני לא אדם צעיר ואחרון שמחפש להטריד מפורסמים. הופתעתי מאוד אתמול מהתגובה של נאור ציון וממה שקרה שם. אני אחרי לילה ארוך בבית החולים, עדיין בהלם ממה שקרה ומנסה לסדר את המחשבות בראש שלי כי אני מאוד מבולבל".

 

ציון מספר סיפור אחר לגמרי. "אתמול בשעה 20:20 בערך הלכתי בקניון רמת אביב, ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמרי ואמר לי: 'נאור ציון, נפוצץ אותך יא בן זונה מניאק, נפוצץ לך ת'צורה'. הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי. חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון", סיפר ציון.

 

ציון המשיך ואמר: "כשהגעתי אליו הוא המשיך בשלו, הצמיד ראשו אליי ואמר שהוא יפוצץ אותי. אמרתי לו שיתבייש לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ. הוא המשיך לקלל אותי, דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי את הגבול, הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי. אז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים שתקפתי אותו ולנסות לאסוף עדים".

 

ציון הבהיר בתגובתו: "הגיע הזמן שמישהו ישים גבול לפרובוקטורים אלימים שמסתובבים ברחובות וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. הרגשתי שאני חייב לפעול במקרה הזה שהיה חריג".

 

בעבר נטען נגד הקומיקאי כי נהג באלימות נגד אנשי צוות שעבדו עימו. בין היתר נטען כי השליך כוס שתייה על עובדת במהלך צילומים ובפעם אחר נטען כי אף השליך כיסא על מוכרת.

 

בריאיון ל"ידיעות אחרונות" בשנה שעברה אמר ציון: "אני לא בן אדם אלים, אבל (מדגיש) אני אדם שיגן על עצמו בכל העוצמה ממי שבא לפגוע בו, ורק מתוך פעולה של הגנה, לא של תקיפה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים