שתף קטע נבחר

סיבוב ההופעות של עומר אדם בארה"ב בסכנת ביטול

פרסום ראשון: כל הנגנים ואנשי ההפקה בצוותו של הזמר, שאמור לצאת לסיבוב ההופעות בארה"ב בעוד פחות משבוע, עדיין לא קיבלו אשרות כניסה למדינה. אנשיו של אדם במגעים עם השגרירות האמריקנית בניסיון לפתור את הסוגיה, שעלולה לגרור הפסדים כלכליים גדולים: "בטוחים שהשגריר יעשה כמיטב יכולתו כדי לא לאכזב את הקהילה היהודית בארה"ב"

פרסום ראשון: אחרי הסולד אאוט המדובר של השנים האחרונות - הזמר עומר אדם אמור לצאת בשבוע הבא לסיבוב הופעות בארצות הברית, שאליו גם כן כבר נמכרו כל הכרטיסים. אולם ל-ynet נודע היום (ג') כי ייתכן שאדם ייאלץ להישאר בארץ.

 

בשלב זה, כל הנגנים ואנשי צוות ההפקה של הזמר הצעיר לא קיבלו אשרת כניסה (ויזה) לארה"ב, ומנהליו של הזמר עושים לילות כימים כדי להגיע להסדר עם שגרירות ארה"ב בישראל, אך עד כה לא הצליחו לפתור את העניין.

 

 

סיבוב ההופעות אמור לצאת לדרך בעוד חמישה ימים; ההופעה הראשונה צפויה להתקיים בניו יורק, יומיים אחר כך צפויה הופעה במיאמי וכעבור יומיים אמורה להיות הופעה נוספת בלוס אנג'לס. בשבועות האחרונים, מאז התבררה הבעיה, אנשיו של אדם עושים מאמצים כדי לפתור את הסוגיה, וגורם המעורה בפרטים אמר כי אף פנו בעניין לשגריר ארה"ב בישראל, דייוויד פרידמן.

 

על פי אותם גורמים, כאמור, הסוגיה טרם נפתרה, אולם הם מוסיפים כי "ייתכן שלא מדובר בסוף פסוק" - כלומר ייתכן שסיבוב ההופעות כן ייצא אל הפועל. אם לא - מדובר בהפסדים כלכליים גדולים למפיק המופע.

 

ייאלץ לבטל את סיבוב ההופעות? עומר אדם (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
ייאלץ לבטל את סיבוב ההופעות? עומר אדם(צילום: יאיר שגיא)

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שמזרים ישראלים ניצבים לפני מחסום הוויזה; רק לפני כחודש עמיר בניון לא קיבל ויזה לארה"ב לקראת הופעה בבניין האו"ם בניו יורק, אולם זה הסתדר בסופו של דבר. במקרה אחר - בוטל סיבוב הופעות של אייל גולן. הפעם, כאמור, חלק מהנגנים שמלווים את אדם הם שלא קיבלו ויזה - ולא הזמר עצמו.

  

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול של הרשויות ובטיפול מפיק המופע משה נוי, שהזמין את המופע וחי בארה"ב, ואחראי על כל נושא האישורים והוויזות לנגנים ולצוות. אנו סמוכים ובטוחים כי שגריר ארה"ב בישראל מר פרידמן יעשה כמיטב יכולתו כדי לא לאכזב את הקהילה היהודית בארה"ב, שמחכה בקוצר רוח למופע, ולסייע למפיק המופע משה נוי לקבל את האישורים הללו".

 

משגרירות ארה"ב בישראל נמסר בתגובה: "איננו מגיבים למקרי ויזה ספציפיים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: משה נחמוביץ
עומר אדם
צילום: משה נחמוביץ
לאתר ההטבות
מומלצים