שתף קטע נבחר

טהא: "יש לנו עשרה גמרים"

הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לפני בני יהודה, הבלם מתרגש לקראת הפלייאוף. ברק בכר על אי זימון גיא חיימוב לנבחרת: "אני לא עושה השוואות לשוערים אחרים"

הפועל באר שבע קיימה הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת תחילת הפלייאוף, אותו תפתח מול בני יהודה (ראשון, 20:00, טוטו טרנר). האלופה קיימה השבוע מחנה אימונים, שמטרותיו היו מקצועיות וחברתיות כאחד, בעיקר לנוכח מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה והעונה רצופת התלאות שהיא עוברת.

 

לטבלת ליגת העל

 

ברק בכר התייחס למחנה: "זה משהו שעשינו בעבר, אין ספק שזה נתן תנופה באנרגיות, בביחד וגם מקצועית. על הזימונים לנבחרת אמר המאמן: "זאת גאווה גדולה. אורן ביטון וחנן ממן יעשו הופעת בכורה, זה מבורך. גיא חיימוב עושה עונה מצויינת. אני לא עושה השוואות לשוערים אחרים".

 

ברק בכר. לא מאמין בקללות (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
ברק בכר. לא מאמין בקללות(צילום: הרצל יוסף)

 

על הסיטואציה של מיכאל אוחנה בקבוצה אמר בכר: "מיכאל אוחנה עושה אימונים מלאים. יש יומיים לראות מי מתאים ואת מי נכון להלביש למשחק נגד בני יהודה". על חאתם אלחמיד והפציעות: "הוא אמור להתאמן ביומיים הקרובים ולשחק"

 

לקראת המשך הליגה "אנחנו מתכוונים להסתכל רק על המשחק הקרוב. היה קשה נגד בני יהודה בטרנר במשחק הקודם. נצטרך לעשות דברים יותר טוב מהמשחק ההוא, נגד קבוצה טובה מאוד שלא הייתה רחוקה מלנצח פה. אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי להשתפר"..

 

גיא חיימוב. נותן עונה מצוינת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא חיימוב. נותן עונה מצוינת(צילום: עוז מועלם)

 

בכר נשאל אם לדעתו יש קללה העונה על המועדון. "אני לא מתייחס ומאמין בקללות. כל מה שקורה מאתגר אותנו להוציא יותר ממה שיש. בשנתיים וחצי האחרונות הוכחנו שיש מחליף לכל שחקן שנפצע. זה רק מבליט את הסגל הארוך. בנוגע למיגל ויטור אמר: "הוא יצטרך בסופו של דבר לקחת את ההחלטה בעצמו אם לטפל בשיקום או ללכת לניתוח. נתמוך בו במה שיחליט".

 

גם לואי טהא התייחס לחברו הפצוע להגנה: "כולם יודעים שמיגל ויטור שחקן חשוב ומצויין, אבל כולם גם רואים שיש לנו את ההגנה הכי טובה בליגה, עם שחקנים שיכולים לשחק בכמה תפקידים. מגיע קרדיט לכולם בקבוצה על זה. מיגל יכול לעזור לנו ואני מקווה שיעזור עוד בפלייאוף".

 

לואי טהא. הזימון לנבחרת הוא חלום (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
לואי טהא. הזימון לנבחרת הוא חלום(צילום: שי מוגילבסקי)

 

הבלם התייחס גם למאבקים הצפויים בפלייאוף: "יש כמה קבוצות שנאבקות על האליפות, לא רק אנחנו ומכבי תל-אביב. נצטרך לבוא מוכנים לכל משחק". טהא הגדיר את הזימון לנבחרת כגאווה גדולה וחלום. על מחנה האימונים אמר: "היה מחנה באמת מצויין, חברתית ומקצועית, היינו צריכים את הזמן שלנו ביחד. זה הזמן לצאת לדרך חדשה בפלייאוף. יש לנו עשרה גמרים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים