שתף קטע נבחר

עומרי כספי נפצע בהפסד לסקרמנטו

הישראלי נאנק מכאבים ברבע השני אחרי שנחת לא טוב על הקרסול. ירד לקבלת טיפול בחדר ההלבשה ולא חזר למשחק. מצטרף לטריו של האלופה: קרי-דוראנט-תומפסון, שפצועים גם כן

פציעה מדאיגה לעומרי כספי: הפורוורד הישראלי נפגע בקרסול לפנות בוקר (בין שישי לשבת) במשחקה הביתי של גולדן סטייט (17:52) נגד סקרמנטו (47:23), נאנק מכאבים וירד לחדר ההלבשה לקבלת טיפול.

 

הפציעה קרתה שלוש דקות מפתיחת הרבע השני כשכספי עלה לסל וקלע, אך נחת רע מאוד על הקרסול הימני. עם סיום המהלך הוא דידה לספסל קבוצתו.

 

הפציעה של עומרי כספי נגד סקרמנטו (צילום: AP)
כספי. התחיל טוב את המשחק(צילום: AP)

הפציעה של עומרי כספי נגד סקרמנטו (צילום: רויטרס)
כספי נאנק מכאבים(צילום: רויטרס)

 

גולדן סטייט ביצעה עבירה מכוונת ולקחה פסק זמן מהיר כדי לאפשר טיפול בפורוורד. הווריורס הוציאו הודעה עוד במהלך המשחק נגד הקינגס בה נמסר כי כספי סובב את הקרסול ולא יחזור. לפני הפציעה קלע הישראלי שש נקודות במשחק.

 

מדובר במכה רצינית עבור הישראלי שהיה אמור לקבל לא מעט דקות במשחקים הקרובים בעקבות הפציעות הרבות שפוקדות את אלופת ה-NBA. סטף קרי (קרסול) וקליי תומפסון (אגודל) אינם כשירים, וגולדן סטייט הוציאה הודעה לפני המשחק נגד סקרמנטו שגם קווין דוראנט סובל מפציעה (סדק בצלעות) וייעדר לפחות שבועיים. בעקבות הפציעות קשה להאמין כי האלופה, שמדורגת במקום השני במערב אחרי יוסטון (14:54), תצליח לעקוף את ג'יימס הארדן וחבריו.

 

את המשחק הפסידה גולדן סטייט 98:93. זו הפעם השנייה שהווריורס נכנעים בבית לאחת הקבוצות החלשות בליגה. בהיעדרו של הטריו, קווין קוק סיים עם שיא קריירה של 25 נקודות (5 מ-7 לשלוש), אבל זה לא הספיק. באדי הילד הוביל את המנצחת עם 22 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים