שתף קטע נבחר

וארן הציג מסרונים וסרטונים שתומכים בגרסתו

בשיחת שימוע שערכה בית"ר ירושלים לשחקן הוא הציג "ראיות" שמוכיחות לטענתו כי הבחורה שמופיעה בסרטון רצתה לקיים מפגש נוסף. הקבוצה עומדת מאחורי שחקנה

 

סאגת אנתוני וארן והסרטונים ממשיכה להעסיק את בית"ר ירושלים. בשימוע שערכו נציגי הקבוצה לחלוץ הוא הציג את הצד שלו בפרשה: "הכל נעשה בהסכמה מלאה של הבחורה".

 

לטבלת ליגת העל

 

החלוץ אף הראה לאנשי בית"ר מסרונים שלכאורה שלחה לו הבחורה, בהם היא כותבת שהיא מעוניינת לקיים מפגש נוסף. כמו כן, בקבוצה טוענים כי וארן הציג בפניהם סרטונים נוספים המציגים תמונה שונה לחלוטין מזו שמצטיירת בסרטון הראשון, בו נראה על פניו כי החלוץ יחד עם חבריו מנצלים את הבחורה כשהיא לא מודעת למעשים.

 

אנתוני וארן מאוכזב (צילום: אוהד צויגנברג)
קיבל את תמיכת המאמן. וארן (צילום: אוהד צויגנברג)

 

בן זקן: "וארן שחקן משמעותי"

אחרי ה-0:2 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה והעלייה למקום הראשון, המאמן בני בן זקן המשיך לעמוד מאחורי וארן (סחט פנדל ונפצע לקראת הסיום), שעלה בהרכב למרות הסערה סביבו: "הוא שחקן משמעותי ולא היה לי ספק שיפתח".

 

בן זקן המשיך: "וארן בן אדם מדהים שהרוויח את המקום שלו בקבוצה. דיברנו איתו לפני המשחק והחלטנו שהוא צריך לעלות ב-11". הוא התייחס גם לשלוש הנקודות שקבוצתו השיגה: "ניצחנו במשחק קשה, יש לנו פגרה של הנבחרת בה נוכל לנוח, איתי שכטר היה חסר. ניצחנו קבוצה טובה. בשני המשחקים האחרונים לא נראינו טוב, אבל הצלחנו לנצח בסופו של דבר. זה לא היה יפה אבל היה יעיל".

 

"וארן הרוויח את המקום בקבוצה". בן זקן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"וארן הרוויח את המקום בקבוצה". בן זקן(צילום: עוז מועלם)

 

"תוכנית המשחק עבדה והשגנו את התוצאה. הקהל מרוצה מאיתנו והמטרה היא להסתכל קדימה לעבר ההמשך", סיכם בן זקן. עוזר מאמן נתניה, שי ברדה, אמר: "שלטנו במחצית הראשונה בצורה טוטאלית אך לא היינו תכליתיים. בית"ר ניצלה את המצבים שהיו לה. נעשה את הכל כדי לחזור ליכולת שאיפיינה אותנו מוקדם יותר העונה, ההפסד קטע לנו שלושה ניצחונות רצופים. דיא סבע וערן לוי עוברים עונה טובה, אין לנו טענות כלפיהם. הזימון לנבחרת מוצדק וכל הכבוד להם".


פורסם לראשונה 17/03/2018 22:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אנתוני וארן
צילום: עוז מועלם
מומלצים