שתף קטע נבחר

במהלך אזכרה: ראש העיר טבריה הותקף בבקבוקי שתייה

תושב העיר, ככל הנראה מעורער בנפשו, השליך שני בקבוקים מלאים לעבר יוסי בן דוד שנפגע בראשו וכתפו. החשוד נעצר במיון של ביה"ח פוריה בעת שראש העיר אושפז להשגחה. נבדק חשד שהאיש ניסה להצית דלת בעירייה

שוב תקיפה של ראש רשות מקומית: תושב טבריה, ככל הנראה מעורער בנפשו, השליך אמש (שבת) שני בקבוקי שתייה מלאים לעברו של ראש העיר יוסי בן דוד. האירוע התרחש במהלך אזכרה שנערכה בבית בעיר. ראש העיר אושפז בבית החולים פוריה, והבוקר אותר החשוד בחדר המיון של המוסד הרפואי ונעצר.

 

התקיפה התרחשה באזכרה במלאות שבעה ימים לפטירת תושב העיר. החשוד, בן 57, הטיח מסיבה לא ברורה את שני בקבוקי השתייה בראשו ובכתפו של ראש העיר. בן דוד פונה לקבלת טיפול רפואי, אושפז במחלקה הכירורגית ונמסר כי במהלך היום הוא צפוי להשתחרר לביתו.

סימני נסיון הצתה של בניין עיריית טבריה (צילום: דוברות והסברה עיריית טבריה)
סימני ניסיון הצתת הדלת בעיריית טבריה, הבוקר(צילום: דוברות והסברה עיריית טבריה)

ראש העיר בן דוד (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
ראש העיר בן דוד(צילום: אביהו שפירא)

החשוד בתקיפה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו. בשעות הבוקר הוא אותר בחדר המיון של בית החולים והועבר לחקירה במשטרת טבריה. בין היתר ייבדק אם הוא הגיע לביתה חולים על מנת לפגוע פעם נוספת בראש העיר.

 

בהמשך הלילה הוצתו רכב ובית עסק למכשירי כתיבה ששייכים למשפחה שבביתה נערכה האזכרה. כמו כן נעשה ניסיון להצית את דלת הכניסה לבניין העירייה. בשל רצף האירועים נבדק חשד שלפיו האיש שתקף את ראש העיר מעורב בכל המקרים.

 

בעירייה ציינו כי למרות כמה תקריות אלימות שאירעו בעבר, ראש העיר בן דוד אינו מאובטח.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
ראש העיר בן דוד
צילום: אביהו שפירא
מומלצים