שתף קטע נבחר

גרסת אביה של כוכבת הילדים: "מתחזים בשמי בפרופילים בדויים"

האב, שחשוד בביצוע מעשים מגונים במעריצות של בתו, הכחיש כי פנה בהצעות מיניות לקטינות באפליקציות מסרים. "מתחזים בשמו בפרופילים בדויים וברשתות החברתיות", הבהיר עורך דינו, שהוסיף: "מכריו וחבריו משתמשים בטלפון הנייד שברשותו"

אביה של כוכבת הילדים המפורסמת, שנעצר בשבוע שעבר וחשוד בביצוע מעשים מגונים במעריצות של ביתו, הכחיש היום (ב') את החשדות שלפיהן פנה לקטינות והציע להן הצעות מיניות בוטות באמצעות האפליקציות וואטסאפ ו"טלגרם".

 

"מרשי טוען כי לא הפיץ כל מסרים, תמונות, או תכנים מיניים וכי חדשות לבקרים מתחזים בשמו - בין בפרופילים בדויים ובין ברשתות החברתיות", אמר עורך דינו של האב, שרון נהרי, שהוסיף וטען כי "מכריו וחבריו משתמשים בטלפון הנייד שברשותו".

 

האב החשוד בבית המשפט (צילום: מאיר תורג'מן) (צילום: מאיר תורג'מן)
האב החשוד בבית המשפט(צילום: מאיר תורג'מן)

 

המשטרה חושדת שהאב, בן 48 מאזור השרון, ניצל קבוצת וואטסאפ של 100 מנהלות דפי מעריצים של בתו, שנקראה "____ אימפריה". הן נחשבו ל"סיירת" של המעריצים ותפקידן היה לקדם את הבת. האב היה ככל הנראה מעורב בהפקה וקידום הפעילות של בתו.

 

על פי החשד, הוא פעל בשיטה קבועה: הוא פנה לקטינה החברה בקבוצה וביקש ממנה לעבור לאפליקציית "טלגרם", המאפשרת למחוק את ההתכתבויות. את הפלטפורמה הוא ניצל להציג בפניהן הצעות מיניות בוטות ושאל אותן שאלות אינטימיות - פעולות המוגדרות כמעשים מגונים.

 

כמו כן, נבדק אם יש תיעוד וידאו שנשלח בין הצדדים. במשטרה התקבלו כמה תלונות שהוגשו על ידי בנות מכל חלקי הארץ. נבדקו עשרות נערות אחרות כדי לברר אם הן נפלו קורבן למעשים דומים.

 

עו"ד שרון נהרי (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
עו"ד שרון נהרי(צילום: הרצל יוסף)

בהתייחס לכך אמר עו"ד נהרי: "כוכבת הילדים לא הייתה חברה, משתתפת או מנהלת בקבוצת הוואטסאפ. אין לה כל קשר או ידיעה לתכנים והיא לא נחקרה כלל כחשודה בעניין זה".

 

האב הכחיש את החשדות נגדו אבל בשבוע שעבר הוארך מעצרו בשמונה ימים. מיוחסות לו שורת עבירות הכוללות מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 16, ניסיון בעילת קטינה, הטרדה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד ניסה לשבש את החקירה ואיים באופן ישיר על מתלוננת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר תורג'מן
האב החשוד בהארכת מעצרו בשבוע שעבר
צילום: מאיר תורג'מן
מומלצים