שתף קטע נבחר

"במזל נמנע אסון": תפאורה קרסה בזמן חזרות בתיאטרון הקאמרי

במהלך חזרות למחזמר "שורת המקהלה" התפאורה קרסה. השחקנים שהיו על הבמה הצליחו להימלט ברגע האחרון והנזק נגרם רק לציוד. עדי ראייה: "ניצלו בנס מפגיעה"

"ניצלו בנס מפגיעה": במהלך חזרות למחזמר שורת המקהלה, שצפוי לעלות בסוף השבוע בתיאטרון הקאמרי, התפאורה קרסה על הבמה וגרמה נזק לציוד. השחקנים ששהו על הבמה הצליחו להימלט ברגע האחרון ואף אחד למרבה המזל לא נפגע. "מפתיע שאף אחד לא נפגע בהתחשב בכמות השחקנים שהיו על הבמה בזמן הקריסה. במזל נמנע אסון", אמרו עדי ראייה ל-ynet, "אפשר לומר שניצלו בנס מפגיעה".

 

מתיאטרון הקאמרי נמסר בתגובה: "במהלך חזרת הבוקר  ארעה תקלה טכנית שטופלה במיידי על ידי ממונה הבטיחות של התיאטרון אשר מלווה באופן צמוד כל הצגה מתחילתה. כמו כן נערכה בדיקה חוזרת של מהנדס הקונסטרוקציה אשר אישר את המשך החזרות".

 

עלילת "שורת המקהלה" סובבת סביב אודישנים למחזמר, כשעל הבמאי לבחור מספר מועט של משתתפים מתוך מועמדים רבים. הבחירה קשה והסיפור האישי של כל מועמד ומועמדת מרגש ונוגע ללב. עד שחברתו לשעבר של הבמאי - רקדנית מקצועית - מגיעה להיבחן, והוא ניצב בפני דילמה אמיתית. את המחזמר מביים צדי וצרפתי ומככבים בו בין היתר מיה דגן, דנה פרידר ויחזקאל לזרוב.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ענת מוסברג
מכוכבות המחזמר. מיה דגן
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים