שתף קטע נבחר

"סבתא, עדכני אותנו בוואטסאפ"

לסבתא יהודית ליפל יש קבוצת מעריצים בוואטסאפ - כל הנכדים שמתכתבים איתה מדי יום, וכך היא תמיד מעודכנת בכל מה שקורה. אור, הנכד, מגיע אליה לביקור כדי ללמד אותה עוד כמה דברים טכניים שישמרו עליה עוד יותר מחוברת לכולם. סבתא דור 2.0

בשיתוף רשת בתי הדיור המוגן משען

 

 

כשהנכדים של יהודית ליפל מתקשרים ושואלים אם אפשר לבוא לבקר, היא מאושרת. "הרצון להיפגש בא מהצד שלהם, זו המחמאה הגדולה מבחינתי. אצלנו אין חייבים ואין צריכים, מי שרוצה - מבחינתי זה אושר גדול." אבל יהודית לא מחכה רק לפגישות, היא אחת הסבתות המעודכנות ביותר עם קבוצה על שמה - "המעריצים של סבתא יהודית", שם היא מתעדכנת בכל מה שקורה לנכדים והם מולה כל הזמן, כדי לשאול מתי אפשר להגיע לבקר, לספר מה עם הלימודים והחברים ולהישאר מעודכנים. אור, הנכד, מגיע אליה ללמד אותה לעשות שיחת וידאו בוואטסאפ כדי שתוכל להתעדכן בלייב, כך הם עושים שיחה עם אחד הנכדים שנמצא בבית החולים ומעדכן על מצבו.

6% מהנכדים מתקשרים עם סבא וסבתא בוואטסאפ ו-51 אחוזים בטלפון - בואו לצפות בדיון על תוצאות הסקר בנושא

 

 

אבל לא רק בוואטסאפ, כמי שמחזיקה 22 חגברים בפייסבוק, היא דואגת לעשות לייקים לכל הנכדים והחברים, לצפות בכל הסרטונים שהם מעלים ולדעת מה קורה איתם. "בזכות זה אני מעודכנת בכל הניואנסים הקטנים," היא מסבירה, והנכדים רק מרוויחים. "היא בן אדם שיודע המון ויש הרבה מה ללמוד ממנה," אומר אור, "וכולנו לומדים גם מהניסיון שלה."

 

גם עינת אוהבת לבקר את סבתא בכל הזדמנות - צפו בסיפור שלה

 

"הנכדים הם המתנות שלנו, ואני נהנית מכל ביקור", אומרת יהודית, ואור מוסיף שכל ביקור שלו אצלה ממלא אותה ואותו - אלו המעשים הקטנים שמשנים את היום של כל אחד מאיתנו. 

בשיתוף רשת בתי הדיור המוגן משען

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתעדכנים כל הזמן סבתא יהודית והנכד אור ליפל
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים