שתף קטע נבחר

חזניוק: "קמתי לבוקר לא קל, לא מופתעת מההחלטה"

המדורגת הבכירה של ישראל (256) בטניס הגיבה ברשתות החברתיות לאי זימונה לסגל נבחרת הפדרציה: "גיליתי את זה מהעיתון, קשה לי שאני לא יכולה לעשות דבר. מוכנה תמיד לייצג את הנבחרת. מקווה לעתיד טוב יותר". מהאיגוד נמסר: "אינה מתאימה להיכלל בסגל"

לאחר שהבוקר (חמישי) הודיעה הקפטנית ציפי אובזילר מי הטניסאיות שייכללו בסגל נבחרת הפדרציה לקראת משחקי בית 2 האירופאי/אפריקני שיתקיימו באתונה, הגיבה המדורגת הישראלית הבכירה (256) דניז חזניוק לאי זימונה בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות.

 

"היום קמתי לבוקר לא פשוט בכלל עבורי", כתבה חזניוק. "לצערי הרב, לא התעוררתי בגלל שיחת טלפון מאיגוד הטניס, וגם לא ממכתב רשמי שקיבלתי, אלא ממיליארד טלפונים שקיבלתי מעיתונאים שמבקשים את התגובה שלי".

 

"בוקר לא פשוט עבורי". חזניוק מאוכזבת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"בוקר לא פשוט עבורי". חזניוק מאוכזבת(צילום: אורן אהרוני)

 

"ארבע בבוקר במיאמי, פתחתי את העיתונים המקומיים של ישראל וקראתי את כל הכתבות שהספיקו לפרסם על אי הזימון שלי לנבחרת. מאז כמובן לא נרדמתי וחשבתי מה לענות לכל אותם העיתונאים, מעריצי הספורט והאנשים המתעניינים בטניס בפרט", תיארה חזניוק את מה שחשה כשגילתה על אי הזימון.

 

"אז מה יש לי לומר על זה? למען האמת לא יותר מדי. בהתחשב באי הזימונים במהלך השנים האחרונות, שנבעו כמובן משיקולים מקצועיים בלבד, אין לי כל כך מה לומר. עזבו את זה שאני מדורגת ראשונה בארץ, אני גם אחת השחקניות שמדורגות הכי גבוה בין כל הנבחרות שנתמודד מולן באפריל".

 

"כמובן שהזימונים נבעו משיקולים מקצועיים בלבד". חזניוק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"כמובן שהזימונים נבעו משיקולים מקצועיים בלבד". חזניוק(צילום: אורן אהרוני)

 

"אבל אם ההחלטה התקבלה מהפן המקצועי (כמו כמובן בכל השנים האחרות) - אני מאחלת לנבחרת שלי, שמייצגת את הארץ שלי, את מלוא ההצלחה" הוסיפה חזניוק בציניות. "אני רוצה לציין לכל מעריצי הטניס שאני לא כועסת על האיגוד ולא מופתעת בכלל. אני דניז, הילדה הקטנה שנולדה באשקלון אי שם בשנת 94, ממשיכה ואמשיך לייצג את המדינה שלי, גם אם זה לא במסגרת נבחרת ישראל".

 

"קשה לי עם העובדה שאני לא יכולה לעשות עם ההחלטה הזאת דבר, קשה לי עם העובדה שלא הייתי מודעת להחלטה עד שקראתי בעיתון, וקשה לי עם העובדה שהייתי מוכנה לייצג את הנבחרת שלי לא משנה מה".

 

ציפי אובזילר. מכלול שיקולים בקביעת הסגל (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
ציפי אובזילר. מכלול שיקולים בקביעת הסגל(צילום: יאיר שגיא)

 

"כרגע, אין לי יותר מדיי מה לעשות חוץ מלאחל לבנות בהצלחה ביוון. מאמינה שהנבחרת שלנו יכולה להיות במקום יותר טוב. מאמינה שיום אחד אני אצליח לשים את הנבחרת שלנו במקום יותר טוב. כל עוד ההחלטות באיגוד מתקבלות באופן מקצועי, ולראשונה בארץ אין מה לתרום מבחינה מקצועית, אז לי נשאר רק לקוות לעתיד טוב יותר".

 

על אי זימונה של חזניוק נמסר מאיגוד הטניס: "לאחר שיקלול כלל הקריטריונים הנדרשים ובכללם המקצועיים למפגש הנוכחי, קפטנית הנבחרת והמאמנת מצאו שחזניוק אינה מתאימה להיכלל בסגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דניז חזניוק
צילום: אורן אהרוני
מומלצים