שתף קטע נבחר

פרננדו סנטוס: "רונאלדו? מילה נרדפת לשער"

מאמן פורטוגל היה באקסטזה אחרי הצמד של CR7 ב-1:2 הדרמטי על מצרים: "אין מילה אחרת לתאר אותו". חאמס וקולומביה חזרו מ-2:0 ל-2:3 על צרפת: "לא אומר כלום לקראת המונדיאל". מסי לא שותף ב-0:2 של ארגנטינה על איטליה והרגיע: "מקווה שאחזור מול ספרד"

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל (צילום: EPA)
בכושר שיא גם בנבחרת. רונאלדו(צילום: EPA)

 

עם כל הכבוד לניצחון של ארגנטינה על איטליה, לזה של קולומביה על צרפת או ל-0:1 של אנגליה בהולנד, את ערב המשחקים הבינ"ל העמוס שהיה אתמול נזכור בעיקר הודות לצמד הדרמטי של כריסטיאנו רונאלדו ב-1:2 על מצרים.

 

הפורטוגלים עוד פיגרו 1:0 במשחק הידידות בציריך לפני ש-CR7 כבש פעמיים (92 ו-95) והפך את התוצאה. רונאלדו עלה בכך למקום השלישי בטבלת מלך שערי שחקני הנבחרות בכל הזמנים. לסופרסטאר של ריאל מדריד יש 81 שערים בינ"ל, אחד יותר מקונשיגה קמאמוטו היפני. הוא עוד ינסה לעקוף את פרנץ פושקאש האגדי מנבחרת הונגריה (84) ואולי, מי יודע, גם את עלי דאי האיראני (109).

 

רונאלדו חוגג את המהפך של פורטוגל (צילום: AFP)
מה פורטוגל הייתה שווה בלעדיו?(צילום: AFP)

 

"רונאלדו? מילה נרדפת לשער", החמיא לו מאמן הנבחרת הפורטוגלית, פרננדו סנטוס. אין מילה אחרת לתאר אותו. בכל מקרה, מודה לכל השחקנים על שמחת החיים שהפגינו במשחק והנחישות, זו שגרמה לנו לא להפסיד".

 

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל (צילום: AFP)
חאמס רודריגס מנסה לנחם את לוקה דין(צילום: AFP)

 

מהפך גדול היה גם לקולמביה, שחזרה מ-2:0 ל-2:3 בחוץ על צרפת. "זה לא אומר כלום לקראת הגביע העולמי", אמר חאמס רודריגס, מהכוכבים הגדולים של קולומביה. "שיחקנו רע ב-20 הדקות הראשונות, אבל ידענו תמיד לשחק את המשחק שלנו. זה היה ניצחון חשוב והוכיח לנו שאנחנו לא צריכים לפחד מאף נבחרת".

 

גם רדאמל פלקאו המשיך באותו הקו: "זה ניצחון יפה והיסטורי כי מעולם לא ניצחנו כאן, אבל באמת שהוא לא אומר שום דבר לגבי העתיד. המטרה היא המונדיאל ובינתיים ניצחונות כאלו מוסיפים בעיקר לביטחון העצמי שלנו, לא מעבר לזה".

 

ארגנטינה השיגה 0:2 במנצ'סטר על איטליה, ועשתה זאת ללא לאו מסי, שישב על הספסל לאורך 90 דקות בשל מתיחה בהמסטרינג. "אני סובל מזה לא מעט", הודה "הפרעוש". "כולם יודעים שאני תמיד רוצה לשחק, אבל הפעם החלטנו לא להסתכן. יש עוד זמן עד למונדיאל ואני אופטימי שאוכל ליטול חלק כבר במשחק הקרוב מול ספרד".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים